“Rozbudziliśmy zbyt wielkie oczekiwania” – Microsoft i Ubisoft o pierwszym pokazie Xbox 20/20

Nie ma to jak ugasić PR-owy pożar stwierdzeniem stanu faktycznego.

“Rozbudziliśmy zbyt wielkie oczekiwania” – Microsoft i Ubisoft o pierwszym pokazie Xbox 20/20
Bartosz Witoszka

Ostatnio bardzo polubiłem się z wyrażeniem “stwierdzać stan faktyczny”, bo doskonale oddaje to, o czym piszą deweloperzy i wydawcy w tłumaczeniach po jakimś działaniu, które nie spodoba się społeczności. Przykład? Blizzard i remaster Warcrafta III, o którym powiedzieć, że nie wyszedł, to jak nie powiedzieć nic.

Assassin’s Creed Valhalla: First Look Gameplay Trailer

Wczorajsze rozczarowanie graczy brakiem prawdziwych materiału z rozgrywki z zaprezentowanych tytułów, to zdecydowanie kilka stopni niżej w skali wściekłości internetowych społeczności (ten “pożar” z zajawki również lekko na wyrost, proszę się nie burzyć w komentarzach), ale nastroje i tak pozostały… Powiedzmy sobie szczerze, że nie do końca tego się spodziewaliśmy, czytając w prasówkach czy tweetach o “gameplayach”.

Do negatywnych komentarzy odniósł się Aaron Greenberg, marketingowiec w growym oddziale Microsoftu, który na Twitterze słusznie zauważył, że gdyby firma zdecydowała się – mówiąc kolokwialnie – wziąć graczy z zaskoczenia, tak jak przy okazji dotychczasowych działań wokół Xbox Series X, to efekt byłby znacznie lepszy.

Cóż, kwestie zawyżonych oczekiwań i budowania szumu medialnego od zawsze szły ze sobą w parze, a świat elektronicznej rozrywki stoi na marzeniach graczy i wielkich zapowiedziach wydawców (wystarczy przypomnieć ostatnią prezentację Sony, której głównym punktem były… dyski SSD).

Najmocniej cała ta sytuacja z “gameplayami” (a raczej ich brakiem) odbiła się na Ubisofcie, który zapowiadał pierwszą prezentację rozgrywki ze świeżo ogłoszonego Assassin’s Creed Valhalla. Tu z kolei głos zabrał dyrektor kreatywny gry, Ashraf Ismail: Jak pisałem wcześniej – stwierdzenie stanu faktycznego (ale wiecie, grę możecie już zamówić jakby co).

Przedstawiciel Microsoftu dodaje jeszcze, że kolejne pokazy są zaplanowane na lipiec – tam możemy spodziewać się prezentacji gier od wewnętrznych studiów Microsoftu, w tym z dawna oczekiwanego Halo Infinite.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftubisoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.