Psyonix robi coś bardzo fajnego z Rocket League na Switchu

Idzie o jakość.

Psyonix robi coś bardzo fajnego z Rocket League na Switchu
Adam Piechota

01.02.2018 11:37

"Pecetyzacja konsol" - z takim terminem (nietrafnym, bo opóźnionym) kojarzono opcje zmian ustawień graficznych, gdy na rynek trafić miały sprzęty półgeneracyjne, PlayStation 4 Pro oraz Scorpio, czyli Xbox One X. Dziś to standard. Jesteśmy przyzwyczajeni, że nowa gierka zaoferuje kombinowanie z wydajnością na "najpotężniejszej" platformie Sony. Mnie za to cieszy, że podobnym wyborem dla użytkownika zainteresowane jest Psyonix, które w swoim hitowym Rocket League na wiosnę wprowadzi dwa tryby: Performance i Quality. Na Switchu, a nie PS4. Bam.

O co chodzi? Ano o niedobór mocy, z którym często kojarzymy switchowe porty przebojów z pozostałych platform. Gdy włączymy Performance, gierka śmigać będzie w sześćdziesięciu klatkach na sekundę oraz (docelowo, gdyż płynność wymusza dynamiczne skalowanie) rozdzielczości 900p w doku i 720p przenośnie - tak, jak do tej pory. Tryb Quality oznacza z kolei natywne 1080p na telewizorze oraz 720p na ekranie konsolki z dodatkowymi fajerwerkami graficznymi, ale okupione trzydziestoma klatkami na sekundę.

Rocket League on Nintendo Switch: Performance Analysis - IS IT ANY GOOD?!

Wybór. Hybryda Nintendo od zawsze chwali się właśnie "wyborami". Kanapa, toaleta, tramwaj, pociąg, ławka w parku - pomiędzy tym wybieraliśmy przez ostatnie dziesięć miesięcy. Przyzwyczajeni, że po przejściu w tryb przenośny musimy liczyć się z pewnymi uproszczeniami w przypadku "dużych" produkcji (najlepszym przykładem pozostaje nadal Xenoblade Chronicles 2). Za wyjątkowo trafną decyzję uważam zatem dalsze rozszerzenie możliwych opcji. Gram przenośnie i zależy mi przede wszystkim na płynności? Wybieram Performance. Przeskakuję na telewizor i w sumie to chciałbym oprawy godnej obecnych czasów? Włączam Quality.

Psyonix podejmuje krok, który cała branża mogłaby zauważyć. Zwłaszcza przy tempie, w jakim rośnie baza użytkowników sprzętu Nintendo oraz oferowanych w eShopie pozycji.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendorocket league
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.