Polski Thief Simulator radzi sobie świetnie. 2 mln sprzedanych kopii

Thief Simulator to gra polskiego studia Noble Muffins, wydana przez PlayWay, czyli firmę, która dobrze zna się na symulatorach. Gra, w której wcielamy się w złodzieja, sprzedała się już w 2 milionach egzemplarzy.

Thief Simulator
Thief Simulator
Źródło zdjęć: © Steam

Thief Simulator sprzedał się już w dwóch milionach kopii w wersji na PC i Nintendo Switch. Przygotowane przez Console Labs porty na konsole Xbox i PlayStation przełożyły się na dodatkowe 120 tysięcy graczy, którzy chcieli sprawdzić swoje siły w trudnej profesji zawodowego złodzieja. Choć od premiery pecetowej gry minęły już niemal 3 lata, ta wciąż jest wspierana.

Wersje konsolowe symulatora złodzieja wychodziły znacznie później, bo w 2019 i 2020 roku. Najnowsza aktualizacja dotyczyć będzie wszystkich platform. Jak mówią twórcy - zmian będzie niemało. Łatka przyniesie poprawę grafiki, drobne usprawnienia, ale także nową mapę i misje.

Ponadto Console Labs aktualnie pracuje nad płatnym dodatkiem do gry, który ma trafić na rynek do końca 2021 roku.

- Będzie to pierwsze z trzech planowanych płatnych DLC do Thief Simulator, które podobnie jak patch zostanie wydane na wszystkie platformy. W ramach rozszerzenia dostępne będą nowe, bardziej rozbudowane misje, rabunki, a także zestawy przedmiotów. Te rozszerzenia niezwykle uatrakcyjnią rozgrywkę i jestem przekonany, że spotkają się z dużym zainteresowaniem graczy - mówił prezes Console Labs, Marcin Wesołowski.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
symulatorPlaywaywiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.