Gas Station Simulator to ogromny sukces. 200 tys. sprzedanych kopii

Twórcy Gas Station Simulator co chwila znajdą nowy powód do świętowania. Polska produkcja sprzedaje się świetnie. Najpierw gra zaliczyła fantastyczne otwarcie, a po niecałych dwóch tygodniach, może pochwalić się 200 tys. sprzedanych egzemplarzy.

Gas Station Simulator
Gas Station Simulator

27.09.2021 14:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gas Station Simulator to gra z pozoru prosta. Jak to symulator. Mimo to okazała się ona ogromnym sukcesem komercyjnym. Twórcy odzyskali wszystkie włożone w nią środki, czyli 450 tysięcy złotych, w zaledwie 90 minut od premiery. Później było tylko lepiej.

W dwanaście dni od premiery symulator stacji paliw kupiło już 200 tysięcy osób. Z blisko 4000 recenzji na Steam, 83 proc. jest bardzo pozytywnych.

- Gas Station Simulator nie przestaje nas pozytywnie zaskakiwać. Obecnie gra osiąga kolejny próg sprzedażowy, notując 200 tys. sztuk w zaledwie dwanaście dni od premiery. Ogromnie cieszymy się, że nasze zaangażowanie w projekt i koncepcja gry, zostały docenione przez graczy. Tak duże zainteresowanie tytułem daje nam olbrzymią satysfakcję i jeszcze większą motywację do prac nad naszymi pozostałymi projektami. Liczymy, że nasze kolejne pomysły również spodobają się odbiorcom z całego świata - mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.

W pierwszym dniu sprzedaży Gas Station Simulator trafił na listę najlepiej sprzedających się gier na Steam. W 2022 roku planowane jest wydanie wersji gier na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch.

W grze wcielamy się we właściciela stacji paliw umieszczonej przy legendarnej drodze Route 66. Naszym zadaniem jest zarabianie pieniędzy, które pozwolą na odnowienie zniszczonego obiektu. Aktualnie tworzona jest kolejna gra umieszczona w tym samym uniwersum, czyli Road Diner Simulator.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.