Nie możecie przeboleć braku nowego Silent Hill, czy kontynuacji Alana Wake’a? W takim razie zainteresujcie się polskim Husk

Nie możecie przeboleć braku nowego Silent Hill, czy kontynuacji Alana Wake’a? W takim razie zainteresujcie się polskim Husk
Bartosz Stodolny

22.04.2016 15:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ale nam dzisiaj wysypało polskimi grami. Husk to kolejna ciekawie zapowiadająca się produkcja, tym razem nie od "byłych twórców Wiedźmina" :)

O tym, że nowe Silent Hill nie powstanie wiemy już od lutego, bo potwierdził to sam Kojima. Z kolei Remedy narobiło nam, również w lutym, nadziei na kontynuację Alana Wake’a. Niestety parę dni później okazało się, że Alan Wake’s Return to nie gra, a serial dostępny do obejrzenia w Quantum Break.

Na szczęście miłośnicy straszenia z monitora nie mogą ostatnio narzekać na brak rozrywki. Na Kickstarterze udało się ufundować polski thriller The Works of Mercy, mamy też świetne Layers of Fear, Kholat trafił niedawno na PS4, a teraz do wesołej gromadki dołącza kolejny polski horror – Husk.

HUSK TEASER TRAILER

Gra to koprodukcja odpowiedzialnego za Kholata IMGN.PRO i studia UndeadScout, dla którego Husk jest debiutem. Akcja będzie rozgrywać się w miasteczku Shivercliff, na pierwszy rzut oka typowej amerykańskiej małej miejscowości, która skrywa jednak liczne koszmary. Z tymi zmierzymy się jako Matthew Palmer. Szukając swojej zaginionej po katastrofie kolejowej rodziny trafia on do Shivercliff, gdzie będzie musiał stawić czoła złu czyhającemu w mrocznych uliczkach.

Za część fabularną odpowiada IMGN.PRO, zatem o historię możemy być spokojni, bo w Kholacie wyszło to bardzo dobrze. Budującą nastrój muzykę skomponuje z kolei Arkadiusz Reikowski, który tworzył też ścieżkę dźwiękową między innymi do Kholata i Layers of Fear. Łukasz Kubiak z IMGN.PRO mówi:

Świat Husk obserwować będziemy z perspektywy pierwszej osoby, a gra czerpie liczne inspiracje z Silent Hill i Alana Wake’a. Poza rozwiązywaniem zagadek i uciekaniem przed wrogami będziemy też walczyć i ten element trochę mnie niepokoi. IMGN.PRO nie ma doświadczenia w projektowaniu walki, a UndeadScout to świeże studio, które tym razem nie chwali się, że tworzą je „byli twórcy Wiedźmina”. W związku z tym pojawia się pytanie, jak zostanie to rozwiązane w Husku?

Obraz

Po prostu boję się, że możemy dostać tytuł z całkiem niezłą fabułą, której odbiór będzie psuł przeciętnie wykonany element strzelanki FPS. Cóż, na razie pozostaje czekać na więcej informacji i fragmenty rozgrywki.

[Źródło: informacja prasowa]

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także