Netflix Games nie zatrzymuje się. Kolejne studio w rękach giganta

Netflix nie zamierza porzucić branży gier. Wręcz przeciwnie – ostatnie poczynania wskazują na to, że streamingowy gigant planuje uatrakcyjnić swoją ofertę. W realizacji tego celu pomoże niezależne studio Spry Fox.

Netflix Games. Netflix przejmuje Spry Fox
Netflix Games. Netflix przejmuje Spry Fox
Źródło zdjęć: © Netflix

02.11.2022 | aktual.: 07.11.2022 16:48

Netflix Games jest z nami już od roku i wszystko wskazuje na to, że firma nadal chce zaistnieć na rynku gier. Niestety, gry od Netflixa – mówiąc dyplomatycznie – nie cieszą się olbrzymim zainteresowaniem, a smutną prawdę obnażają dane. Jest więc na czym popracować, a gracze są obecnie świadkami istotnych zmian.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Netflix Games pozyskuje kolejne studio. Spry Fox, bo o tym deweloperze jest mowa, będzie szóstym wewnętrznym studiem gier, działającym w strukturach Netflixa. Nowy "nabytek" słynie ze specyficznego podejścia do gier; są one lekkie i przyjemne. W portfolio tego zespołu znajdziemy takie tytuły jak Triple Town, Alphabear czy Cozy Grove.

Kiedy David (David Edery, współzałożyciel Spry Fox - przyp. red.) i ja założyliśmy Spry Fox dwanaście lat temu, naszym celem było stworzenie miejsca, w którym życzliwi i kreatywni ludzie mogliby tworzyć piękne, oryginalne gry w sprzyjającym środowisku, co przekładało się na radość graczy.

Daniel Cookwspółzałożyciel Spry Fox 

To nie jest odosobniony przypadek. Niedawno informowaliśmy, że Netflix planuje stworzyć całkowicie od podstaw wewnętrzne studio w Helsinkach. Kolejnym prognostykiem mocniejszego zaangażowania w branżę gier jest współpraca z Ubisoftem. Owocami tej kooperacji mają być trzy nowe gry mobilne, w tym nowy Assassin's Creed.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.