Następne PlayStation VR będzie już raczej bezprzewodowe

Nareszcie!

Następne PlayStation VR będzie już raczej bezprzewodowe
Adam Piechota

Niższą jakość grafiki naprawdę da się zdzierżyć przy goglach Sony. To nic, że obłędnie wyglądający Resident Evil VII trochę tracił przy przeskoku do VR, skoro rzeczywiście było się „w środku”. Taką sobie jakość całego sprzętu również. Najgorsze, moi drodzy, były kable. Ta cała misterna konstrukcja, którą trzeba było wyciągać z szafy za każdym razem, gdy ktoś ze znajomych przypominał sobie, że mam u siebie redakcyjne PSVR. Wyciągnij przystawkę, poprzekładaj odpowiednio HDMI, podłącz w końcu gogle, do ich kabli wepnij własne, od słuchawek i voila - zaczynamy zabawę z kręceniem się, przeskakiwaniem, poprawianiem słuchawek. Jasne, można to przełknąć ostatecznie, ale bardzo mnie cieszą dość jawne przecieki, że następny zestaw Japończyków pójdzie w nieco bardziej komfortowym kierunku.

Obraz

Zwłaszcza że w zeszłym roku wysypało dobrymi pozycjami na tę „platformę”. Firewall Zero Hour, Moss, Astro Bot: Rescue Mission, Beat Saber, Tetris Effect - dodajmy do nich wspomniany już horror Capcomu i początkowy wysyp „doświadczeń” (tylko łaskawie zapomnijmy o Farpoincie), a zakup PlayStation VR przestaje być tylko oznaką dobrych zarobków lub gonienia za wszystkimi technologicznymi nowinkami. Bezprzewodowa wersja gogli w tym roku byłaby idealnym odwróceniem uwagi od dyskusji o nieuchronności narodzin nowej generacji oraz związanych z nią, niechcianych zapewne przecieków. Zatem do dzieła, Sony.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonyplaystation vr
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.