Na oficjalnym forum Chris Priestly napisał:
Silnik Unreal jest wieloplatformowy, stąd kod odwołujący się do PS3. W przypadku Mass Effect 1 również o tym pisano. Mass Effect jest na PC i Xboxa 360. Brzmi przekonująco? Nie bardzo. Owszem, w plikach obu części są rzeczywiście odwołania do PS3 związane z samym silnikiem, ale tym razem kod dotyczy punktów reputacji "Paragon" i "Renegade", których w innych grach na tym silniku nie uświadczymy. A w plikach pierwszej części punktów reputacji dla PS3 nie było. Priestly oczywiście w ogóle się do tego nie odniósł.
Jak dla mnie dość oczywiste jest już, że wyłączność Microsoftu jest tylko czasowa i gra ostatecznie ukaże się również na PS3. Najwyraźniej twórcy nie spodziewali się (co dziwne), że fani zagłębią się w pliki konfiguracyjne i teraz próbują zatuszować "przeciek". I jeszcze jedno - pamiętacie, jak w dokładnie ten sam sposób Priestly i inni pracownicy BioWare zaprzeczali istnieniu ME1 w wersji na PC? Podobnie było zresztą z BioShockiem.
[via BioWare Social]