"LawBreakers to maraton a nie sprint" - Bleszinski nie przejmuje się kiepskim startem

A jego gra zgarnia kolejne dobre recenzje.

"LawBreakers to maraton a nie sprint" - Bleszinski nie przejmuje się kiepskim startem
Maciej Kowalik

Ode mnie też dostanie świadectwo z paskiem, bo dawno tak dobrze i bezstresowo (sorki, Overwatch, ale ty jesteś orką) nie bawiłem się w sieciowym FPS-ie. LawBreakers jest świeżutkie, zarówno w temacie rozgrywki jak i czasu, który upłynął od premiery. Eksplozji popularności nie odnotowano, o czym już pisałem.

Pomimo przybywającej liczby pozytywnych recenzji (1798 przy 250 negatywnych) na Steamie i w mediach ("rekomendacja" od Eurogamera, 8 od Gamespotu, 8,5/10 od Destructoida, 7,75/10 od Game Informera, 84/100 od PC Gamera, 7/10 od EGM, pozytywna opinia TotalBiscuita poniżej) Steamcharts pokazuje, że liczba graczy spada.

WTF is... - LawBreakers ?

Pytanie o liczbę graczy na PC musiało pojawić się w popremierowej rozmowie Eurogamera z Bleszinskim.

Wszystko fajnie, włącznie z zapowiedziami lepszego reklamowania gry, która przez niezbyt widoczny marketing mogła nie zaistnieć w świadomości graczy. Ale fakt jest faktem - w LawBreakers na PC gra malutko ludzi, jakkolwiek nie próbować tego odwracać. Gdyby Bleszinski mógł cofnąć czas, to zachowałby pierwszą alphę gry dla siebie i nie pozwolił grać w nią publicznie:

Pewnie nie spieszyłby się też z zapowiedzią LawBreakers jako free-to-playa. Już we wcześniejszych wywiadach zdradzał obserwację, że wieści o jego powrocie z emerytury przebiegały według schematu: „Cliff wraca, super! Robi strzelaninę, ekstra! To free-to-play! Co? Wydawcą jest Nexon! Wal się!”. Ostatecznie LawBreakers darmowe nie jest. Ale jest przynajmniej tanie, a ludzie ponoć chętnie dokupują skrzynie z elementami kosmetycznymi:

LawBreakers Rapid Fire Dev Update | August 11, 2017

W innym wywiadzie Bleszinski jasno stwierdza, że decyzja o wydaniu gry na PS4 była decyzją biznesową, wynikającą z liczby graczy, którzy mają tę konsolę w domu. Dlatego PS4 a nie Xbox One, choć LawBreakers może kiedyś zawitać i tam. Eurogamerowi dodaje:

Chwali się też szybkim uporaniem się z błędem powodującym na konsoli zacinanie się gry. Oraz faktem, że - co potwierdzam, bijąc mu brawo - od momentu premiery nikt nie mógł narzekać na infrastrukturę sieciową. W 2017 roku wciąż nie jest to nic gwarantowanego. Dziennikarz słusznie zauważył, że ograniczony szum wokół wydania gry przypomina raczej "miękkie" premiery gier mobilnych.

Obraz

A o grze niedługo znów powinno być w sieci głośniej. Bleszinski zdradził, że dwie nowe mapy są już w 99% gotowe, a 10 klasa bohaterów jest w pełni grywalna. W kolejce czekają też świeże tryby.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsteamps4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.