Jak graliśmy w Mass Effect 2

BioWare postanowiło podzielić się statystykami i powiedzieć nam, jak graliśmy w Mass Effect 2. Wielki brat czuwa.

marcindmjqtx

07.09.2010 | aktual.: 06.01.2016 16:22

Obrazek powyżej przedstawia większość interesujących danych. Jak widać na nim najrzadziej graliśmy Inżynierem, najczęściej Żołnierzem (więcej niż wszystkim innym do kupy). Średni czas przejścia gry wynosił 33 godziny (na PC było to 34 godziny). Co ciekawe gracze konsolowi zrobili o 10% więcej misji zyskujących lojalność bohaterów niezależnych. Najbardziej popularna wśród PCtowców była ckliwa misja z siostrą Mirandy, z kolei konsolowcy częściej wykonywali zadanie dla Grunta. 80% graczy spersonifikowało wygląd Sheparda, jak również wybrało jego męską wersję.

Grę skończyło nieco mniej niż 50% osób, tyle samo zresztą importowało swojego save'a z poprzedniej części. Najdłuższy czas przejścia do 66 godzin, paru graczy przechodziło grę 28 razy. 15% dialogów zostało pominiętych.

Ciekawe, co? Współczesne platformy pozwalają deweloperom zbierać takie dane i dzięki temu projektować gry bardziej wpasowujące się w gusta odbiorców. Kiedy twórcy mówią nam, że chcemy prostszych i krótszych gier to bazują to właśnie na takich statystkach.

PS W moim przypadku grę skończyłem w 31 godzin, importowałem save'a, nie zmieniałem twarzy z jedynki, grałem żeńskim Shepardem - żołnierzem, wykonałem wszystkie misje zdobywające lojalność. A Wy?

[via IGN]

Piotr Gnyp

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.