Hogwarts Legacy bije rekordy. W sklepach zaczyna brakować gier

Premiera Hogwarts Legacy odbiła się szerokim echem i nie ma w tym nic dziwnego, bo nie zawsze jesteśmy świadkami tak spektakularnego debiutu. Gra cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że pojawiły się nawet problemy z dostępnością.

Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy
Źródło zdjęć: © YouTube

14.02.2023 | aktual.: 14.02.2023 14:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na ten dzień czekało wielu: oto największa w historii gra z uniwersum Harry'ego Pottera, czyli Hogwarts Legacy. 10 lutego 2023 r. odbyła się oficjalna premiera na PC, PS5 oraz Xbox Series X|S. Jeśli korzystasz z konsol starej generacji, to musisz uzbroić się w cierpliwość, bo w tym przypadku premiera nastąpi nieco później.

Hogwarts Legacy i braki w sklepach

Dowodów na ogromne zainteresowanie tytułem nie brakuje; platforma Steam została zdominowana przez Hogwarts Legacy, jednak tak duża popularność oznacza problemy z dostępnością. W sobotę, 11 lutego, polscy gracze zaczęli meldować o sporych brakach pudełkowej wersji gry w sklepach stacjonarnych. To poważny problem, więc Cenega reaguje.

Gra bije rekordy popularności, dlatego, by zapobiec tego typu sytuacjom, jeszcze przed weekendem została wysłana kolejna partia gier, która już trafiła (albo lada moment trafi) do odpowiednich sklepów.

Biuro prasowe Cenega

Byliśmy, widzieliśmy, potwierdzamy

I faktycznie, coś jest na rzeczy. Udaliśmy się do warszawskiego centrum handlowego i... nie ma ani jednej sztuki Hogwarts Legacy. Zresztą, zobaczcie sami, to nie jest żart.

Wszędzie pustki...

  • Szukaj dalej
  • Tu też nie ma...
  • Hogwarts Legacy, PS5
  • Hogwarts Legacy sprzedaje się w zawrotnym tempie.
  • Wszędzie pustki...
  • Nie ma Hogwarts Legacy!
[1/6] Szukaj dalejŹródło zdjęć: © Polygamia

Pudełkowe wersje gier, jak widać, nadal mają branie

Wszystko więc wskazuje na to, że kryzys zostanie niebawem zażegnany. Jak widać, gracze nadal chętnie sięgają po fizyczne wydania gier. Takie zachowanie stoi w opozycji do aktualnie panujących trendów, w myśl których zaczynają królować cyfrowe wydania gier.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Komentarze (27)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.