Electronic Arts na mobilnych zakupach. tym razem wydali 1,4 mld dolarów

Andrew Wilson, CEO Electronic Arts
Andrew Wilson, CEO Electronic Arts
Źródło zdjęć: © Getty Images | Kevork Djansezian

20.09.2021 16:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

EA nie próżnuje. W lutym gigant wydał przeszło 2,4 miliarda dolarów, przejmując Glu Mobile. Teraz do swojego portfolio dołącza kolejne studio.

Tym razem padło na Playdemic, twórców gier mobilnych, w tym nagradzanego tytułu Golf Clash. Produkcja została pobrana przeszło 80 milionach razy na całym świecie, co pozwoliło Golf Clash, stać się jedną z najpopularniejszych gier mobilnych w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

- Dodanie niesamowitego zespołu Playdemic nie tylko zwiększa siła naszych zespołów mobilnych na całym świecie, kontynuuje również naszą ekspansję i inwestycje w talenty z Wielkiej Brytanii – tłumaczy zakup Andrew Wilson, dyrektor generalny Electronic Arts.

W oficjalnym oświadczeniu możemy również przeczytać, że przejęcie kosztowało EA 1,4 miliarda dolarów.

Studio Playdemic powstało w 2010 r. Swoją siedzibę ma w Manchesterze i zatrudnia ponad 60 osób. Największym hitem studia jest Golf Clash, które miało swoją premierę w 2017 r.

Przypomnijmy, Electronic Arts zarobiło w 2020 r. 779 mln dolarów z samego segmentu gier mobilnych. Nic w tym dziwnego. Gigant ma w swoich zasobach m.in. mobilne Simsy, Fifę, SimCity czy Star Wars: Galaxy of Heroes, a w lutym powiększyli portfolio o gry studia Glu Mobile, które przejęli w lutym za 2,4 mld dolarów.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także