Elden Ring z limitem klatek na sekundę. Poznaliśmy szczegóły techniczne gry
Niedawno mieliśmy okazję zapoznać się z długim i dużo mówiącym fragmentem rozgrywki z Elden Ring. Teraz dowiedzieliśmy się nieco więcej o samej grze, która ma działać w 60 klatkach na sekundę, a także obsługiwać 4K i HDR.
08.11.2021 13:22
Elden Ring, zapowiedziane na 25 lutego 2022, to jedna z najbardziej oczekiwanych gier przyszłego roku. Jest to nowa, oryginalna marka od From Software, twórców Dark Souls i Sekiro, która znacząco odbiega od schematów najbardziej znanych gier studia.
Z niedawno opublikowanego fragmentu rozgrywki wynika, że Elden Ring przyniesie coś nowego i świeżego, jeśli chodzi o RPG w otwartym świecie. Ma mapę świata, znaczniki i crafting. Ale do tego ma również wymagający system walki, unikatowy klimat i niesamowite walki z bossami. Ma również jazdę konną, nowy mechanizm przyzywania duchów do pomocy i możliwość grania z innymi.
Teraz oprócz zjawiskowego nagrania z rozgrywki otrzymaliśmy od studia jeszcze informację, że Elden Ring będzie działać w maksymalnej liczbie 60 klatek na sekundę na PC. Ponadto gra będzie obsługiwać 4K i HDR. Warto zauważyć, że takie rozwiązanie to żadna nowość w przypadku gier studia From Software.
Podobnie jak w Dark Souls 3, graczom nie uda ci się przekroczyć 60 klatek na sekundę, chyba że przy użyciu odpowiedniego moda. Podobnie, 4K to maksymalna rozdzielczość, chociaż gra będzie wspierać HDR. Do Elden Ring, zawita również raytracing, choć będzie to możliwe poprzez łatkę. Nie jest jasne, czy będzie to rozszerzenie startowe, czy pojawi się później.