Diablo 4: jak "umierać", to tylko z Megan Fox. Podejmiesz wyzwanie?

Blizzard łączy siły z Megan Fox. Twórcy Diablo 4 uskuteczniają intrygującą akcję marketingową, która skupia się na wirtualnym umieraniu w Sanktuarium. Nagroda jest atrakcyjna, o ile można tak określić "mowę pogrzebową".

Megan Fox zachęca do grania w Diablo 4
Megan Fox zachęca do grania w Diablo 4
Źródło zdjęć: © Twitter

Za nami premiera Diablo 4. Obyło się bez większych problemów, serwery wytrzymały natłok graczy. Pierwsze wyniki robią wrażenie: Diablo 4 to najszybciej sprzedająca się gra w historii Blizzarda. Jednak Blizzard nie zatrzymuje się i już teraz wybiega w przyszłość, informując o nadchodzącej zawartości.

Twórcy pracują nad dwoma DLC do Diablo 4, a w połowie przyszłego miesiąca startuje pierwszy oficjalny sezon w nowym Diablo. Oprócz spraw czysto gamingowych, widzimy dużą aktywność Blizzarda w kwestii marketingu: do akcji wkracza Megan Fox i ma dla graczy intrygującą propozycję.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Pokaż, jak umierasz w grze, a Megan Fox ci to wynagrodzi

Blizzard rzuca wyzwanie graczom: wbij 100 lvl w trybie hardcore, a twoje imię (raczej pseudonim) zostanie zapamiętane. A co jeśli w toku rozgrywki nasza postać często ginie? Oddajmy głos Megan Fox.

Wystarczy zarejestrować śmierć swojej postaci w Diablo 4 i udostępnić nagranie na Twitterze lub TikToku, używając hasztagu #DiabloDeaths. Mamy czas do 8 czerwca. Nagroda? Megan Fox odczyta "mowę pogrzebową" specjalnie dla nas, o ile zostaniemy wylosowani. Nie ma znaczenia tryb, w jakim prowadzi rozgrywkę – liczy się dramatyzm sytuacji.

Marketing Diablo 4

By zachęcić graczy do Diablo 4, Blizzard sięga po ciekawe środki. Przed oficjalną premierą usłyszeliśmy o demonicznej instalacji we francuskiej katedrze, którą możemy podziwiać w 360 stopniach.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.