Diablo 4: jak "umierać", to tylko z Megan Fox. Podejmiesz wyzwanie?
Blizzard łączy siły z Megan Fox. Twórcy Diablo 4 uskuteczniają intrygującą akcję marketingową, która skupia się na wirtualnym umieraniu w Sanktuarium. Nagroda jest atrakcyjna, o ile można tak określić "mowę pogrzebową".
07.06.2023 11:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Za nami premiera Diablo 4. Obyło się bez większych problemów, serwery wytrzymały natłok graczy. Pierwsze wyniki robią wrażenie: Diablo 4 to najszybciej sprzedająca się gra w historii Blizzarda. Jednak Blizzard nie zatrzymuje się i już teraz wybiega w przyszłość, informując o nadchodzącej zawartości.
Twórcy pracują nad dwoma DLC do Diablo 4, a w połowie przyszłego miesiąca startuje pierwszy oficjalny sezon w nowym Diablo. Oprócz spraw czysto gamingowych, widzimy dużą aktywność Blizzarda w kwestii marketingu: do akcji wkracza Megan Fox i ma dla graczy intrygującą propozycję.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pokaż, jak umierasz w grze, a Megan Fox ci to wynagrodzi
Blizzard rzuca wyzwanie graczom: wbij 100 lvl w trybie hardcore, a twoje imię (raczej pseudonim) zostanie zapamiętane. A co jeśli w toku rozgrywki nasza postać często ginie? Oddajmy głos Megan Fox.
Wystarczy zarejestrować śmierć swojej postaci w Diablo 4 i udostępnić nagranie na Twitterze lub TikToku, używając hasztagu #DiabloDeaths. Mamy czas do 8 czerwca. Nagroda? Megan Fox odczyta "mowę pogrzebową" specjalnie dla nas, o ile zostaniemy wylosowani. Nie ma znaczenia tryb, w jakim prowadzi rozgrywkę – liczy się dramatyzm sytuacji.
Marketing Diablo 4
By zachęcić graczy do Diablo 4, Blizzard sięga po ciekawe środki. Przed oficjalną premierą usłyszeliśmy o demonicznej instalacji we francuskiej katedrze, którą możemy podziwiać w 360 stopniach.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii