Diablo 4: jak "umierać", to tylko z Megan Fox. Podejmiesz wyzwanie?
Blizzard łączy siły z Megan Fox. Twórcy Diablo 4 uskuteczniają intrygującą akcję marketingową, która skupia się na wirtualnym umieraniu w Sanktuarium. Nagroda jest atrakcyjna, o ile można tak określić "mowę pogrzebową".
Za nami premiera Diablo 4. Obyło się bez większych problemów, serwery wytrzymały natłok graczy. Pierwsze wyniki robią wrażenie: Diablo 4 to najszybciej sprzedająca się gra w historii Blizzarda. Jednak Blizzard nie zatrzymuje się i już teraz wybiega w przyszłość, informując o nadchodzącej zawartości.
Twórcy pracują nad dwoma DLC do Diablo 4, a w połowie przyszłego miesiąca startuje pierwszy oficjalny sezon w nowym Diablo. Oprócz spraw czysto gamingowych, widzimy dużą aktywność Blizzarda w kwestii marketingu: do akcji wkracza Megan Fox i ma dla graczy intrygującą propozycję.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pokaż, jak umierasz w grze, a Megan Fox ci to wynagrodzi
Blizzard rzuca wyzwanie graczom: wbij 100 lvl w trybie hardcore, a twoje imię (raczej pseudonim) zostanie zapamiętane. A co jeśli w toku rozgrywki nasza postać często ginie? Oddajmy głos Megan Fox.
Wystarczy zarejestrować śmierć swojej postaci w Diablo 4 i udostępnić nagranie na Twitterze lub TikToku, używając hasztagu #DiabloDeaths. Mamy czas do 8 czerwca. Nagroda? Megan Fox odczyta "mowę pogrzebową" specjalnie dla nas, o ile zostaniemy wylosowani. Nie ma znaczenia tryb, w jakim prowadzi rozgrywkę – liczy się dramatyzm sytuacji.
Marketing Diablo 4
By zachęcić graczy do Diablo 4, Blizzard sięga po ciekawe środki. Przed oficjalną premierą usłyszeliśmy o demonicznej instalacji we francuskiej katedrze, którą możemy podziwiać w 360 stopniach.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii