Cyberpunk 2077. Jest łatka naprawiająca poprzednią łatkę

Strona głównaCyberpunk 2077. Jest łatka naprawiająca poprzednią łatkę
28.01.2021 13:52
Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Źródło zdjęć: © WP

Trochę ironizujemy, ale trochę tak jest. Niemniej – rozmowa telefoniczna z Takemurą nie psuje już gry.

Małymi kroczkami CD Projekt Red naprawia "Cyberpunk 2077". 23 stycznia opublikowali sporą łatkę o numerze 1.1, która miała "naprawić błędy i poprawić stabilności gry". I w znacznym stopniu tak też się stało. Pojawił się jednak nowy problem. Natknął się na niego m.in. Dominik.

"Dzwoni Takemura i wisi na słuchawce nic nie mówiąc. Gram z 10 minut a on nie rozłącza się, co oznacza, że nie można w tym czasie odbierać ani wykonywać innych telefonów. Nie można też zapisać stanu gry. W praktyce oznacza to, że zapis jest do kosza - nie da się z niego grać dalej".

Uwaga - patch 1.1 do Cyberpunka może psuć sejwy [Aktualizacja]
Uwaga - patch 1.1 do Cyberpunka może psuć sejwy [Aktualizacja]

Sytuacja dotyczyła zadania "Stary znajomy". Po zwiększającej się liczbie zgłoszeń CD Projekt Red podał tymczasowe rozwiązanie. Na dobre rozwiązuje go jednak łątka 1.11.

"Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane" – czytamy w oficjalnym opisie.

Koniec seksu z Keanu Reevesem. CD Projekt poucza moderów
Koniec seksu z Keanu Reevesem. CD Projekt poucza moderów

Dodatkowo patch "przywraca mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu". O co chodzi? Niektórzy gracze wykorzystywali przeładowywanie zapisów gry, żeby wylosować mocniejszy przedmiot.

Hotfix 1.11 jest dostępny na pecetach, konsolach i Google Stadii.

Udostępnij:
Komentarze (0)