Cyberpunk 2077. Jest kolejna aktualizacja i bardzo długa lista zmian

Strona głównaCyberpunk 2077. Jest kolejna aktualizacja i bardzo długa lista zmian
19.12.2020 10:07
Cyberpunk 2077 na PS5
Cyberpunk 2077 na PS5
Źródło zdjęć: © Polygamia.pl
bEgHOCaK

Hotfix 1.05 najpierw trafił na konsole Xbox i PlayStation, a chwilę poźniej dotarł również do pececiarzy.

bEgHOCad

Zmiany dotyczą konkretnych zadań (a jest ich sporo), ogólnej rozgrywki oraz stabilności. Ulepszeniu ma ulec również grafika, dźwięk i interfejs "Cyberpunk 2077".

Poniżej pełna lista zmian.

Zadania

  • Jackie nie znika już w trakcie zadań Bilet wstępu i Skok na głęboką wodę.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było wylądować helikopterem w zadaniu Operacja Firestorm.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Takemura nie dzwonił do V w zadaniu Przerwane milczenie.
  • W zadaniu Numer jeden! ten sam dialog nie może już zostać wywołany wielokrotnie. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Delamain pojawiał się do góry nogami pod koniec zadania Delamain: Reanimacja.
  • W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie dociera do vana. 
  • Szybka podróż przed starciem z Tyger Claws nie anuluje już postępu w zadaniu Stróże bezprawia
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp w zadaniu Na rozdrożach jeśli został załadowany autozapis z przybycia Raffen Shiv. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie Gdy patrzysz w otchłań nie powiodło się ze względu na rozpoczęcie walki.
  • Elizabeth Peralez nie jest już tak natarczywa jeśli jej oferta została odrzucona. 
  • Po opuszczeniu kliniki Viktora scena z Misty i Jackiem rozpoczyna się poprawnie. 
  • Dialogi Wakako nie blokują się już po zakończeniu zadania Mieszkanie nr 303
  • Odejście od Stefana w zadaniu Ekstremalne wrażenia nie uniemożliwia już otrzymywania połączeń od innych postaci. 
  • Poprawna interakcja z detonatorem Bricka jest już możliwa. Możesz go wysadzić. Lub dezaktywować. Jak uważasz. 
  • W trakcie zadania Skok na głęboką wodę windy otwierają się poprawnie. 
  • W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie wysiada z samochodów. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń po odejściu za daleko od Franka w zadaniu Kolega po fachu.
  • Jackie poprawnie opuszcza fabrykę po zakończeniu walki w zadaniu Bilet wstępu
  • Naprawiono błąd, wskutek którego posiłki Militechu nie pojawiały się jeśli gracz przejechał przez bramę za szybko w zadaniu Linia oporu
  • Przewijanie czasu w klubie, w trakcie zadania Na czarną godzinę nie skutkuje już problemami z postępem. 
  • Naprawiono problemy z rozpoczynaniem Kontraktu: ciepło, cieplej... 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie W topieli zostało porzucane w trakcie wykonywania go. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego rdzeń Delamaina mógł zostać zniszczony zanim gracz dotarł do pokoju, który go zawiera w zadaniu Delamain: Reanimacja.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego w zadaniu Skok na głęboką wodę Delamain mógł nie pojawić się pod Afterlife lub interakcja z nim nie była możliwa. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego cel zadania Miasto Snów mógł utknąć na "Porozmawiaj z Viktorem". 
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z bramkarką przed Lizzie's w zadaniu Cherchez la femme
  • Dodano opis zadania Delamain: Reanimacja do Dziennika. 
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zapis stanu gry, szybką podróż i rozmowę z innymi postaciami, jeśli załadowano zapis gry z aktywnym połączeniem od Franka w zadaniu Kolega po fachu
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Panam nie dzwoniła z żadną inną sprawą dopóki zadanie Ostatnia przysługa nie zostało ukończone.  
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Dum Dum podążał za V po zakończeniu zadania Bilet wstępu
bEgHOCaf
Cyberpunk 2077 na Xboksie One - dramat czy nie do końca? Sprawdziłem
Cyberpunk 2077 na Xboksie One - dramat czy nie do końca? Sprawdziłem

Rozgrywka

  • Poprawiono czas reakcji NPCów chroniących się podczas walki. 
  • Poprawiono ilość strzałów potrzebnych do zabicia cywili w walce dystansowej. 

Poprawki graficzne

  • Naprawiono błąd, wskutek którego wizerunek Delamaina wyświetlał się ponad aktualnym rozmówcą w trakcie rozmów telefonicznych. 
  • Usta V nie pozostają już otwarte po wejściu do śluzy w zadaniu Daleko od domu.
  • Naprawiono nachodzące na siebie elementy interfejsu.
  • V jest teraz odrobinę skromniejszy w menu Ekwipunku po 6-miesięcznym montażu z Night City ;)
  • NPCe pojawiają się teraz szybciej na terenie zadania Umarł boss, niech żyje boss.
  • Dodano trochę ciepła do HDR. 
  • Naprawiono NPCe w "pozie T' w zadaniach Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Fabryka nielegalnych doznańKontrakt: Zabawy z bronią
  • Naprawiono błąd, wskutek którego po sesji braindansu można było utknąć w widoku z trzeciej osoby bez głowy.
  • Ikony tłumików poprawnie wyświetlają się w Ekwipunku. 

Interfejs

  • Naprawiono błąd, wskutek którego celownik broni nie znikał z ekranu. 
  • Menu Ekwipunku nie zamyka się już natychmiast po otwarciu go po raz pierwszy po opuszczeniu samochodu. 
  • Naprawiono błąd, wskutek którego po wejściu w terminal z szybką podróżą przycisk w prawym górnym rogu, zachęcający do otwarcia Dziennika, nie działał.
bEgHOCal

Wydajność i stabilność

  • Liczne poprawki stabilności, w tym zawieszania się gry. 
Cyberpunk 2077. Sprawdzamy wersję na PlayStation
Cyberpunk 2077. Sprawdzamy wersję na PlayStation

Różne

  • Pozaekranowe eksplozję mają teraz dźwięk. 

PC

  • [AMD SMT] Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen (tm). Procesory 8-, 12- i 16-rdzeniowe pozostają bez zmian i działają jak zamierzono. Ta zmiana została zaimplementowana we współpracy z AMD, bazując na obustronnych testach, które wykazały poprawę wydajności wyłącznie na procesorach posiadających 6 lub mniej rdzeni. 
  • Naprawiono błąd w sposobie zbierania surowych danych wejściowych (Raw Input).
  • Usunięto wykorzystanie instrukcji AVX, dzięki czemu gra nie będzie się już zawieszała pod koniec prologu na procesorach nie posiadających obsługi AVX. 
  • Usunięto konsolę debugową aby zapobiec funkcjom mogącym doprowadzić do zawieszeń gry i zablokowania zadań. Nie oznacza to jednak, że nie chcemy wspierać społeczności moderskiej. Czekajcie na dalsze informacje na ten temat ;)
  • Odbicia z ray tracingu nie powinny już być zbyt jasne w porównaniu do otoczenia. 
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się nakładki Steam przy wyłączaniu gry. 
  • Usunięto plik memory_pool_budgets.csv, który nie był połączony z finalną wersją gry i nie miał na nią wpływu (stanowił pozostałość po procesie tworzenia gry i szacowaniu zużycia pamięci - nie miał wpływu na to ile pamięci było faktycznie wykorzystywane). Wrażenie poprawy wydajności gry po edycji tego pliku mogło wynikać z restartu gry. 
bEgHOCam

Konsole

  • Poprawiono ostrość obrazu przy włączonej aberracji chromatycznej i ziarnie filmowym. 
  • Ustawienia nie powinny się już resetować do domyślnych po kilku restartach gry. 
  • Naprawiono błędy wizualne w trakcie przejścia między zadaniami Skok na głęboką wodęOperacja Firestorm
  • Poprawiono wygląd niektórych pojazdów. 
  • [Xbox] Rozpoczęcie walki gdy akcelerator synaptyczny jest aktywny nie skutkuje już brakiem wyświetlania paska życia gracza. 
  • [Xbox] Gra nie staje się już nieresponsywna jeśli wylogujesz się ze swojego profilu kiedy wyświetlana jest wiadomość o rozłączeniu kontrolera. 
  • W związku z problemem z resetem ustawień, ponownie pojawi się prośba o akceptację telemetrii. 
  • Naprawiono błąd umożliwiający wpadnięcie do szybu windy w megabudynku H8 w zadaniu Dom lalek

 

bEgHOCbb