Capcom pokazuje swoje bestsellery. Monster Hunter: World i ostatni Resident na szczycie

17 milionów sprzedanych sztuk "Monster Hunter: World" oraz 8,5 mln "Resident Evil VII: Biohazard" mówi samo za siebie.

Monster Hunter World
Monster Hunter World
Źródło zdjęć: © Polygamia.pl

Nie są to wyniki dotyczące ostatniego kwartału, a aktualizacja listy "Platinum", którą Capcom chwali się co pół roku. I tak do 31 grudnia 2020 r. najlepiej sprzedającymi się tytułami są:

- Monster Hunter: World (premiera grudzień 2017 r.) trafił w ręce 16,8 mln osób,

- Resident Evil VII: Biohazard (premiera styczeń 2017 r.) rozszedł się w nakładzie 8,5 mln sztuk,

- Resident Evil 2 (remaster z 2019 r.) kupiło 7,8 miliona graczy.

Seria horrorów radzi sobie świetnie z jednym wyjątkiem. Remake "trójki" znalazł, jak dotąd "jedynie" 3,6 mln nabywców. Nie jest to oczywiście wynik zły, ale zapewne poniżej oczekiwań włodarzy Capcomu.

Jako, że firma publikuje listę co pół roku, można łatwo sprawdzić, które tytuły cieszyły się największym wzięciem w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. I tak w świat poszło 1,4 mln sztuk "Monster Hunter: World – Iceborne", "Resident Evil 3" - 0,9 mln oraz "Monster Hunter: World" - 0,7 mln.

Playtnowa lista Capcomu ma jeszcze jeden ciekawy element. Firma nie sumuje reedycji i konwersji. "Residen Evil 5", który widnieje na miejscu czwartym wymieniony jest jedynie jako gra na PlayStation 3 i Xbox 360. W 7,8 milionach sztuk nie uwzględniono wersji pecetowej ani późniejszego wydania "Gold Edition" na PS3 i X360.

Pełna dziesiątka "Platinum titles" wygląda następująco:

1. Monster Hunter: World - 16.8 mln

2. Resident Evil 7 biohazard - 8.5 mln

3. Resident Evil 2 - 7.8 mln

4. Resident Evil 5 - 7.8 mln

5. Resident Evil 6 - 7.7 mln

6. Monster Hunter World: Iceborne - 7.2 mln

7. Street Fighter II - 6.3 mln

8. Street Fighter V - 5.2 mln

9. Resident Evil 2 - 4.96 mln

10. Monster Hunter Freedom 3 - 4.9 mln

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.