Cage: Najtrudniejsze w Heavy Rain było oddanie przywiązania ojca do syna
Powyższy wywiad z Davidem Cagem został przeprowadzony podczas tegorocznego Gamescomu. W zasadzie nie pada tam za dużo nowych informacji, natomiast jest jeden fragment, który zasługuje na uwagę. Pamiętacie, jak opisywaliśmy jedną z nowych w Heavy Rain scen o ojcu i synu?
Oto, co w trakcie opisywanie swojej gry, mówi David:
Oddanie emocji była największym wyzwaniem [...] Najbardziej trudne było oddanie przywiązanie do syna. Jak oddać relacje Ethana Marsa i jego syna? Jak przekazać graczowi, że coś złego dzieje się z jego synem? Jak udowodnić mu, że opowiada za jeszcze jedną osobę? To jedna z najciekawszych rzeczy w grze. Wszystko wskazuje na to, że Quantic Dream podołało wyzwaniom i udało im się oddać emocje w Heavy Rain. W każdym razie ja, oglądając opisywaną w podlinkowanej notce scenę, czułem się jak na seansie "Wiernego Ogrodnika" i uwierzcie mi, że mimo spokojnej akcji emocji było tam co niemiara.
To będzie wielka gra.