Rok 2018 to dla Take-Two nie tylko Red Dead Redemption 2. Wydawca zapowiada jeszcze jeden, duży tytuł

Rok 2018 to dla Take-Two nie tylko Red Dead Redemption 2. Wydawca zapowiada jeszcze jeden, duży tytuł25.07.2017 17:04
Bartosz Stodolny

Borderlands 3? Kolejny BioShock?

Ubiegły rok, mimo kilku dużych premier, nie był zbyt udany dla Take-Two. Mafia III serc nie podbiła, Battleborn okazał się (niesłusznie!) klapą, a bardzo dobre XCOM 2 i Cywilizacja VI to za mało, by dać gigantowi powody do samozadowolenia. Przyznaje to zresztą Strauss Zelnick, prezes Take-Two, w wywiadzie dla Gamesindustry.biz:

Rok 2017 zapowiada się może nie słabo, ale spokojnie. W sierpniu wychodzi duży dodatek do XCOM-a 2, potem NBA 2K18 i WWE, ale to, na co wszyscy czekają i co narobiłoby największego szumu – Red Dead Redemption 2 – zostało przesunięte na rok 2018. Choć warto dodać, że „rok 2018” może oznaczać też pierwszy kwartał 2019, bo mowa tu o roku obrachunkowym, który zaczyna się 1 kwietnia 2018. Rozróżnienie tych pojęć (roku kalendarzowego i obrachunkowego) ma w tym przypadku znaczenie nie tylko dla czekających na RDR2:

Nowy, duży tytuł od 2K Games wydany między 1 kwietnia 2018 a 31 marca 2019. Naturalnymi kandydatami wydają się Borderlands 3 i czwarty BioShock. W tym drugim przypadku, poza nieźle odświeżonym The Collection, minęły już ponad cztery lata od ostatniej części, czyli Infinite. Nie ma jednak informacji, że jakikolwiek sequel powstaje, a odejście Kena Levine’a od serii i restrukturyzacja Irrational Games (obecnie Ghost Story) raczej nie wróżą, by cokolwiek miało się w tej kwestii zmienić.

Inaczej jest w przypadku Borderlandsów. Dwójka ukazała się we wrześniu 2012 roku i niemal natychmiast potwierdzono prace nad trójką, a w 2014 roku wyszedł spin-off - Borderlands: The Pre-Sequel. Z kolei w styczniu 2017 Randy Pitchford powiedział, że gra nie ukaże się na Switchu, tym samym potwierdzając niejako, że trzecia część faktycznie jest w drodze.

No chyba, że to coś zupełnie nowego, ale raczej bym się nie spodziewał. Mając dwie silne, dobrze rozpoznawalne i uznane marki, nie ma sensu ryzykować z czymś, do czego trzeba ludzi przekonywać.

Bartosz Stodolny

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.