Adam Małysz pomoże stworzyć grę. Nie, nie chodzi o skoki narciarskie
"Skoki narciarskie 2020, serdecznie zapraszam, Adam Małysz" - mówił polski skoczek zapowiadając grę, którą można było kupić w kioskach za 20 zł. Być może "polski orzeł" znowu będzie sygnował swoim nazwiskiem pewną produkcję, ale chodzi o zupełnie inną dyscyplinę.
Adam Małysz po tym, jak zakończył karierę skoczka, po jakimś czasie zajął się rajdami samochodowymi. I właśnie to chce wykorzystać firma Road Studio.
- Fakt, że [Adam Małysz] zainteresował się Road Studio oraz wsparciem nas w produkcji gier poświęconych tematyce off-road jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Wiedza oraz doświadczenie Adama Małysza z zakresu rajdów będą dla nas bardzo ważnym wsparciem. Jesteśmy w trakcie negocjacji warunków współpracy – komentuje Maciej Nowak, prezes Road Studio.
Dziwić może fakt, że o współpracy już jest mowa, skoro negocjacje trwają. Być może zostały już tylko formalności.
Po zawarciu stosownej umowy, Adam Małysz będzie doradzał spółce jako konsultant przy produkcji gier z serii "Road Simulator", a więcej trzeciej serii gier obok "Truck Simulator" oraz "Motorcycle Simulator".
Małysz doświadczenie bez wątpienia ma - pięciokrotnie uczestniczył w Rajdzie Dakar, w którym najwyżej sklasyfikowany był na 13. miejscu. Zdarzyło mu się też wygrać tytuł międzynarodowego rajdowego mistrza Polski i Czech. W 2013 odniósł pierwsze w karierze zwycięstwo w rajdach terenowych, a rok później stanął na podium zawodów Pucharu Świata w rajdach cross-country.
A z kim w ogóle polski skoczek rajdowiec rozpocznie współpracę? Road Studio to nowa spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka, inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. To właśnie od Movie Games studio przejmie projekty gier "Alaskan Truck Simulator" oraz "American Motorcycle Simulator".
Swoją drogą Movie Games naprawdę mocno stawia na współpracę z polskimi topowymi nazwiskami ze świata sportu. Małysz to kolejna po Robercie Lewandowskim wielka gwiazda. Oby jednak chodziło tu o coś więcej niż tylko przyciągnięcie marką.