32 miliony Switcha, 12 milionów Super Smash Bros. Ultimate

Spokojnie, Poksy też wykręciły chory wynik.

32 miliony Switcha, 12 milionów Super Smash Bros. Ultimate
Adam Piechota

01.02.2019 14:41

Podsumowanka, podsumowanka. Nintendo nie ma się czego wstydzić po zeszłym roku, nawet jeśli z naszej, krytyczno-artystycznej perspektywy zabrakło im hitu na miarę Breath of the Wild. Obie najważniejsze premiery sezonu świątecznego - Super Smash Bros. Ultimate oraz Pokemon: Let’s Go, Pikachu!/Let’s Go, Eevee! - przekroczyły powalający pułap dziesięciu milionów sprzedanych egzemplarzy. Ostro zatem namieszały w liście największych wewnętrznych przebojów Switcha, która obecnie prezentuje się tak:

1. Mario Kart 8 Deluxe - 15,02 mln

2. Super Mario Odyssey - 13,76

3. Super Smash Bros. Ultimate - 12,08

4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 11,68

5. Pokemon Let’s Go - 10

6. Splatoon 2 - 8,27

7. Super Mario Party - 5,30

8. 1-2-Switch - 2,86

9. Mario Tennis Aces - 2,53

10. Kirby Star Allies - 2,42

Obraz

Korzystając z okazji, Nintendo potwierdziło, ile hitów na wyłączność zobaczymy w tym roku. Yoshi’s Crafted World, no bo już ma finalną datę premiery, wiadomo. Ale oprócz tego za pewniaki powinniśmy brać Fire Emblem: Three Houses, Animal Crossing, Luigi’s Mansion 3, zupełnie nowe Pokemony i Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order. Jak dowiedzieliśmy się kilka dni temu, na Metroida nie ma co liczyć. Niepokoi troszkę „TBA” przy Bayonetcie 3. Nie można mieć wszystkiego.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.