32 miliony Switcha, 12 milionów Super Smash Bros. Ultimate

Spokojnie, Poksy też wykręciły chory wynik.

32 miliony Switcha, 12 milionów Super Smash Bros. Ultimate
Adam Piechota

Podsumowanka, podsumowanka. Nintendo nie ma się czego wstydzić po zeszłym roku, nawet jeśli z naszej, krytyczno-artystycznej perspektywy zabrakło im hitu na miarę Breath of the Wild. Obie najważniejsze premiery sezonu świątecznego - Super Smash Bros. Ultimate oraz Pokemon: Let’s Go, Pikachu!/Let’s Go, Eevee! - przekroczyły powalający pułap dziesięciu milionów sprzedanych egzemplarzy. Ostro zatem namieszały w liście największych wewnętrznych przebojów Switcha, która obecnie prezentuje się tak:

1. Mario Kart 8 Deluxe - 15,02 mln

2. Super Mario Odyssey - 13,76

3. Super Smash Bros. Ultimate - 12,08

4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 11,68

5. Pokemon Let’s Go - 10

6. Splatoon 2 - 8,27

7. Super Mario Party - 5,30

8. 1-2-Switch - 2,86

9. Mario Tennis Aces - 2,53

10. Kirby Star Allies - 2,42

Obraz

Korzystając z okazji, Nintendo potwierdziło, ile hitów na wyłączność zobaczymy w tym roku. Yoshi’s Crafted World, no bo już ma finalną datę premiery, wiadomo. Ale oprócz tego za pewniaki powinniśmy brać Fire Emblem: Three Houses, Animal Crossing, Luigi’s Mansion 3, zupełnie nowe Pokemony i Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order. Jak dowiedzieliśmy się kilka dni temu, na Metroida nie ma co liczyć. Niepokoi troszkę „TBA” przy Bayonetcie 3. Nie można mieć wszystkiego.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.