Z blogów: growa konwergencja

Branża elektronicznej rozrywki staje przed coraz większym wyzwaniem: jak przyciągnąć gracza, skoro „wszystko już było”, a kreatywnych i innowacyjnych pomysłów na gry - ze świecą szukać? Wyjście poza szablon i zaoferowanie graczowi czegoś, czego nie dają inni wydaje się być niezłą receptą na sukces. Zrobić ładną grę jest dziś stosunkowo łatwo, dużo trudniej o pomysł na atrakcyjną rozgrywkę.

marcindmjqtx

22.06.2011 | aktual.: 15.01.2016 15:12

a

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.