Zmien skórke
Logo Polygamii

Yuppie Psycho - koszmar pracy w korporacji

Nie działający automat do kawy to pikuś.

Narzekanie na pracę to taka mała tradycja Polaków (ale nie tylko). Nawet jeśli dany osobnik ogólnie lubi swoją pracę, w rozmowie na ten temat zawsze musi się przewinąć litania problemów, niedogodności oraz tego, co kogo uwiera.

A koszmar pierwszej pracy w korporacji to jest dopiero temat na horror. Dosłownie. Weźmy takiego Pasternacka (Briana, nie Borisa), bohatera Yuppie Psycho. Świeży jak szczypiorek, bez doświadczenia, nieprzygotowany i zestrachany, jak tylko nowicjusz potrafi być. Dostaje pracę w Sintracorp, megakorporacji, w której albo człowiek zamierza spędzić cały życie, piąc się po szczeblach kariery, albo odpaść w połowie i zająć się działalnością charytatywną (lub pisaniem o gierkach, bo i takie scenariusze się zdarzały). Warto przy okazji wspomnieć, że w grze mogą znaleźć się odniesienia do doświadczeń projektanta, Francisco Calvery, który przed pracą dla gamedevu spędził trochę czasu w tradycyjnej korporacji.

Yuppie Psycho jest japońską visual novel z elementami survivalu i zagadek, w której z każdą minutą robi się coraz dziwniej. Pierwsze, wielce odpowiedzialne zadanie Pasternacka, to oczywiście obsługa kserokopiarki. A kolejne związane jest już z przyszłością firmy i wszystkich jej pracowników. Musi otóż pokonać wiedźmę, która kiedyś przyłożyła rękę do sukcesu Sintracorp, a obecnie z jakiegoś powodu dręczy pracowników korporacji.

Tytuł pojawi się 25 kwietnia tego roku na Steamie. Ścieżkę dźwiękową można odsłuchać (a potem ewentualnie zamówić) tutaj.

Więcej na temat:

2
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
1 Komentarze
1 Odpowiedzi
2 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ZmanieryzowanyTim
Użytkownik

Ale czy będzie można zchallengować reasercha przed deadlinem asapem by stuningować performanca? Inaczej to nie będzie autentyczne doświadczenie.

Popularne wpisy

Popularne Gry