Wydawca GTA 6: "nasze ceny są nadal bardzo, bardzo niskie"
Strauss Zelnick, szef Take-Two Interactive, podkreśla, że branża gier "oferuje konsumentom niesamowity stosunek ceny do wartości". Czy to oznacza, że czasy tanich gier dobiegły końca?
13.11.2023 | aktual.: 17.01.2024 14:01
Podczas konferencji z inwestorami, Zelnick stwierdził, że gry są zbyt tanie, biorąc pod uwagę ile godzin rozrywki zapewniają za swoją cenę. Każdy gracz wie, że topowe produkcje to przygoda trwająca kilkadziesiąt, a nawet kilkaset godzin. Stosunek ceny do zawartości przemawia najwyraźniej za taką formą wirtualnej rozrywki.
"Jeśli weźmiemy pod uwagę ten standard, nasze ceny są nadal bardzo, bardzo niskie, ponieważ oferujemy wiele godzin zaangażowania, a wartość zaangażowania jest bardzo wysoka. Myślę więc, że branża jako całość oferuje konsumentom niesamowity stosunek ceny do wartości" - powiedział Strauss Zelnick.
Strauss Zelnick zaznaczył przy tym, że twórcy gier nie podnoszą cen tak często jak robi to np. Netflix. Powód jest prosty: branża gier rządzi się własnymi prawami. W kontekście cen warto również wspomnieć o innej wypowiedzi CEO Take-Two, która sugeruje, że nawet jeśli wykorzystamy na szeroką skalę AI w grach, to nie należy oczekiwać, że "ceny spadną".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Take-Two i Rockstar Games są na ustach wszystkich graczy dzięki oficjalnej zapowiedzi GTA 6. Pierwsze oficjalne materiały można spodziewać się w grudniu. Wszyscy gracze z niecierpliwością czekają na szczegóły dotyczące nowego GTA.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii