W Inversion nie zabraknie systemu osłon

Jak na współczesną strzelaninę TPP przystało, w nowym dziele Saber Interactive pojawi się system osłon - podstawa dla prowadzenia wymian ognia.

W Inversion nie zabraknie systemu osłon
marcindmjqtx

28.10.2011 | aktual.: 21.12.2015 12:40

Osłony ulegać będą zniszczeniu, ważna będzie więc mobilność i zdolność dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji. A jeśli przeciwnicy zniszczą nam murek, zza którego strzelaliśmy, zawsze można skorzystać z grawitacyjnego chwytaka i osłonić się samochodem albo innym elementem otoczenia.

Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.