W Fable 2 prawie gwizdaliśmy na psa

Sterowanie głosowe ma swój urok. Okazuje się, że było ona też rozważane w przypadku Fable 2.

W Fable 2 prawie gwizdaliśmy na psa
marcindmjqtx

05.04.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:19

Testowaliśmy to rozwiązanie. Możliwość gwizdania na psa za pomocą mikrofonu było jedną z cech, które odrzuciliśmy.  Dlaczego? Molyneux stwierdził, że było to bardziej efekciarskie niż efektowne. Cóż, jeżeli psa można było jedynie zawołać, to w sumie nie ma się czemu dziwić. W tym przypadku będziemy musieli zdać się na zdanie szefa Lionhead.

[via MTV]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360lionhead studios
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.