W co się gra?: „Hitman: Contracts", „Deus Ex 2", „Blade and Sword"
Interplay zamknął Black Isle Studios - studio, w którym powstały gry z kultowego cyklu „Fallout". W pierwszej połowie przyszłego roku ukaże się trzecia część przygód płatnego zabójcy nr 47 - „Hitman: Contracts". Ukazała się pierwsza „łatka" do wersji amerykańskiej sequela wielkiego przeboju „Deus Ex" - „Invisible War".
19.12.2003 | aktual.: 08.01.2016 12:53
Interplay zamknął Black Isle Studios - studio, w którym powstały gry z kultowego cyklu „Fallout". W pierwszej połowie przyszłego roku ukaże się trzecia część przygód płatnego zabójcy nr 47 - „Hitman: Contracts". Ukazała się pierwsza „łatka" do wersji amerykańskiej sequela wielkiego przeboju „Deus Ex" - „Invisible War".
„Fallout 3" odwołany
Interplay zamknął Black Isle Studios - studio, w którym powstały gry z kultowego cyklu „Fallout". Przy okazji wyszło na jaw, że prace nad trzecią częścią postapokaliptycznej gry role-playing były w zaawansowanym stadium - bez zgody Interplay „wyciekły" do sieci nawet ekrany z pierwszych wersji „Fallouta". Wiadomo też, że akcję nowej gry ulokowano w okolicach Denver, a jej bohater miał startować jako więzień Bractwa Stali - przypominającej zakon rycerski organizacji, która poświęciła się zachowaniu technologii dla przyszłych pokoleń po nuklearnej katastrofie. Interplay, przeżywający obecnie bardzo poważne kłopoty finansowe, prawdopodobnie zdecydował jednak, że gra nie ukaże się w 2004 roku. Zdaniem Interplay nowy „Fallout" przyniósłby mniejszy zysk od gier konsolowych, na których firma zamierza się teraz skoncentrować. Fani serii wystosowali petycję, ale producent był nieugięty: „Fallouta 3" nie będzie.
„Hitman: Contracts"
W pierwszej połowie przyszłego roku ukaże się trzecia część przygód płatnego zabójcy nr 47 duńskiego studia IO Games. Gra została wzbogacona o nowy „silnik" graficzny, ma mieć także ciekawszą fabułę i więcej nowych broni dostępnych w arsenale bohatera. Rozpocznie się w momencie, w którym Hitmana - dwukrotnie próbującego odejść z zawodu - dopada ponownie przeszłość: zostaje ranny i uwięziony.
„Deus Ex 2" poprawiany
Ukazała się pierwsza „łatka" do wersji amerykańskiej sequela wielkiego przeboju „Deus Ex" zatytułowanego „Invisible War". Autorzy poczuli się zaskoczeni lawiną krytyki ze strony fanów pierwszej części gry, którzy oskarżali ich o radykalne uproszczenie i spłycenie zabawy z myślą o użytkownikach konsol (gra ukazała się równocześnie na X-Boksa). Obiecują jednak poprawić grę przed europejską premierą, która ma ukazać się w lutym przyszłego roku.
„Blade and Sword"
...to nowa gra ukończona właśnie przez chińskie studio. Wygląda jak „Diablo” umieszczone w realiach zaczerpniętych z chińskiego fantasy, a więc egzotycznie dla zachodniego gracza. Od „Diablo" ma się jednak różnić stylem walki. Nie wystarczy tylko kliknąć na przeciwniku: do wyboru mamy skomplikowany system ciosów kung-fu i zaklęć, które można łączyć w „łańcuszki" (ang. combos) według własnego uznania.