W 2008 r. najgłośniej było o iPhone, potem o Xboksie a dalej Nintendo i PlayStation
Virtue, agencja zajmująca się usługami "społeczno-medialnymi" (cokolwiek się za tym kryje) przygotowała listę 50 marek, o których w 2008 r. było najgłośniej. Pod uwagę brano przede wszystkim pojawianie się w sieciach społecznościowych i na blogach. Na liście nie zabrakło też marek związanych z naszą branżą. Na pierwszym miejscu znlazł się oczywiście iPhone, na co tap-chan zareagował mówiąc: "a nie mówiłem". Na wysokim, piątym miejscu jest Xbox, aż 10 pozycji niżej znalazło się PlayStation (jeszcze w poprzedniej generacji nie do pomyślenia) a na 11. miejscu jest Nintendo. Cieszyć się trzeba, że trzy stricte konsolowe marki znalazły się w tym podsumowaniu i to na wysokich miejscach. Jeśli uznamy, że iPhone to też konsola, to jest nawet lepiej niż dobrze.
30.01.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:59
[via IncGamers]
- iPhone
- CNN
- Apple
- Disney
- Xbox
- Starbucks
- iPod
- MTV
- Sony
- Dell
- Microsoft
- Ford
- Nintendo
- Target
- PlayStation
- Mac
- Turner
- Hewlett-Packard
- Fox News
- BlackBerry
- ABC
- Coke
- LG
- Best Buy
- Honda
- eBay
- Sharp
- Lincoln
- NBA
- Pepsi
- General Motors
- McDonald's
- General Electric
- Walmart
- NFL
- Mercedes
- BMW
- Samsung
- Nike
- Subway
- Dodge
- Pandora
- CBS
- Mercury
- NBC
- Disneyland
- Last.fm
- Toyota
- Cadillac
- Chevy