W 2008 r. najgłośniej było o iPhone, potem o Xboksie a dalej Nintendo i PlayStation

Virtue, agencja zajmująca się usługami "społeczno-medialnymi" (cokolwiek się za tym kryje) przygotowała listę 50 marek, o których w 2008 r. było najgłośniej. Pod uwagę brano przede wszystkim pojawianie się w sieciach społecznościowych i na blogach. Na liście nie zabrakło też marek związanych z naszą branżą. Na pierwszym miejscu znlazł się oczywiście iPhone, na co tap-chan zareagował mówiąc: "a nie mówiłem". Na wysokim, piątym miejscu jest Xbox, aż 10 pozycji niżej znalazło się PlayStation (jeszcze w poprzedniej generacji nie do pomyślenia) a na 11. miejscu jest Nintendo. Cieszyć się trzeba, że trzy stricte konsolowe marki znalazły się w tym podsumowaniu i to na wysokich miejscach. Jeśli uznamy, że iPhone to też konsola, to jest nawet lepiej niż dobrze.

W 2008 r. najgłośniej było o iPhone, potem o Xboksie a dalej Nintendo i PlayStation
marcindmjqtx

30.01.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:59

[via IncGamers]

  1. iPhone
  2. CNN
  3. Apple
  4. Disney
  5. Xbox
  6. Starbucks
  7. iPod
  8. MTV
  9. Sony
  10. Dell
  11. Microsoft
  12. Ford
  13. Nintendo
  14. Target
  15. PlayStation
  16. Mac
  17. Turner
  18. Hewlett-Packard
  19. Fox News
  20. BlackBerry
  21. ABC
  22. Coke
  23. LG
  24. Best Buy
  25. Honda
  26. eBay
  27. Sharp
  28. Lincoln
  29. NBA
  30. Pepsi
  31. General Motors
  32. McDonald's
  33. General Electric
  34. Walmart
  35. NFL
  36. Mercedes
  37. BMW
  38. Samsung
  39. Nike
  40. Subway
  41. Dodge
  42. Pandora
  43. CBS
  44. Mercury
  45. NBC
  46. Disneyland
  47. Last.fm
  48. Toyota
  49. Cadillac
  50. Chevy
Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360nintendo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.