Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

Vampire: The Masquerade – Shadows of New York z premierą w trzecim kwartale tego roku

Strona głównaVampire: The Masquerade – Shadows of New York z premierą w trzecim kwartale tego roku
19.06.2020 12:37
Vampire: The Masquerade – Shadows of New York z premierą w trzecim kwartale tego rokuVampire: The Masquerade – Shadows of New York z premierą w trzecim kwartale tego roku
Bartosz Witoszka
Bartosz Witoszka
bDnFvxsS

Krakowskie Draw Distance po raz kolejny zaprasza nas na wycieczkę po Nowym Jorku pełnym wampirów.

bDnFvxsl

Paradox Interactive coraz mocniej zaczyna rozwijać swój Świat Mroku, angażując kolejnych deweloperów w projekty z nim związane. Po entuzjastycznie przyjętej zapowiedzi Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, szwedzki wydawca w krótkim czasie sprawił nam kolejną porcję niespodzianek w tej tematyce, zlecając polskiemu Draw Distance przygotowanie spin-offu w formie powieści wizualnej.

327382697347666745

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York wywarło na mnie pozytywne wrażenie, o czym więcej przeczytacie w recenzji Switchowego portu, a chwile potem deweloperzy z Krakowa ogłosili, że prace nad kolejną novelką w Świecie Mroku właśnie trwają. W Shadows of New York mamy dostać więcej tego samego, ale z zupełnie innymi bohaterami i założeniami fabularnymi, dlatego znajomość poprzedniej odsłony nie jest wymagana.

bDnFvxsn

Premiera gry była zaplanowana jeszcze na ten rok, jednak teraz poznaliśmy w końcu nieco bardziej precyzyjną datę – będzie to trzeci kwartał, a jak zasugerował Michał Mielcarek, szef studia, Shadows of New York możemy spodziewać się na przełomie sierpnia i września.

https://twitter.com/mielu83/status/1273874750209765379 Czytamy w informacji prasowej. Co najważniejsze, deweloperzy zakładają premierę na wszystkich platformach jednocześnie – komputery osobiste (Windows, Mac OS, Linux) i konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One – czego nie udało się zrobić przy okazji Coteries of New York.

Przy okazji polecam również śledzić dwie inne gry z uniwersum Świata Mroku – tworzony przez Cyanide VR-owe Wraith: The Oblivion – Afterlife i świeżo zapowiedziany polski projekt Werewolf The Apoclapse: Heart of the Forest tworzony przez studio Different Tales, którzy rok temu wypuścili ciepło przyjętego Wanderlusta (odsyłam do recenzji Adama).

Bartek Witoszka

bDnFvxtj