Unrecord celuje w fotorealizm. Czy to jeszcze gra?

Czy to jeszcze gra? Unrecord, czyli fotorealistyczny FPS od studia DRAMA, zachwyca na kolejnym materiale. Powiedzieć, że wygląda to imponująco, to zdecydowanie spore niedopowiedzenie.

Unrecord zachwyca realistyczną grafiką
Unrecord zachwyca realistyczną grafiką
Źródło zdjęć: © Steam

Gdy byłem ciut młodszy, to za definicję "gry z realistyczną grafiką" krył się Hitman: Kontrakty. Wtedy nie śniłem nawet o tym, że w przyszłości doczekamy się takich graficznych perełek jak Unrecord. Włos na głowie się jeży...

Z Unrecord zapoznaliśmy się pod koniec ubiegłego roku, kiedy to Alexandre Spindler zakomunikował światu, że pracuje nad fotorealistyczną strzelanką, w której rozgrywkę obserwujemy z perspektywy body cam. Projekt nabiera rozpędu. I to jeszcze jakiego!

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Unrecord od studia DRAMA na nowych materiałach

Zapomnijcie o poprzednim materiale z rozgrywki, bo ten najnowszy jest zdecydowanie lepszy: dłuższy no i wyższej rozdzielczości. Unrecord, mimo że tworzone przez niezależnego dewelopera, potrafi zaciekawić samym swoim pomysłem na rozgrywkę.

Unrecord to coś więcej niż zwykły FPS

Oto immersyjny FPS w praktyce. Odwiedzając kartę gry na platformie Steam, możemy dowiedzieć się nieco więcej o wizji deweloperów. Studio DRAMA dąży do stworzenia "wciągającego i narracyjnego doświadczenia", gdzie pojawią się rozbudowane opcje dialogowe (przypomnijmy, że mówimy o strzelance!), unikalny system strzelania, a nawet – dylematy moralne!

Fabułę w Unrecord można porównać do powieści detektywistycznej lub thrillera. Gracz będzie musiał zbadać kilka spraw kryminalnych i zmierzyć się z różnorodną obsadą postaci. Fabuła i prezentacja gry będą kluczowe dla doświadczenia rozgrywki, dlatego gracze mogą spodziewać się wielu sekwencji rozgrywki, jak również licznych zwrotów akcji.

Unrecord celuje w fotorealizmDRAMAOpis gry na platformie Steam

Premiera Unrecord

I tu się kończą konkrety. Unrecord nie ma nawet przybliżonej daty premiery, nie są znane też wymagania sprzętowe. Warto jednak śledzić poczynania tego zespołu i trzymać rękę na pulsie.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.