Ubisoft nie podniesie cen gier na PS5 i zapowiada kolejne wydarzenie internetowe

Ubisoft nie podniesie cen gier na PS5 i zapowiada kolejne wydarzenie internetowe

23.07.2020 14:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Drożej nie będzie. Przynajmniej chwilowo.

Dosłownie kilka dni temu pisaliśmy, że ceny "NBA 2K21" na Playstation 5 i Xbox Series X będą wyższe niż na obecną generację konsol. Nowe informacje wskazują, jak wiele będzie zależało od wydawcy.

Przypomnijmy, amerykańskie ceny "NBA 2K21" na PS5 i XSX wyniosą 70 dolarów, czyli o 10 więcej niż poprzednie odsłony. Za europejskie wydanie zapłacimy o 5 euro więcej. W Polsce ten skok ma być najmniej odczuwalny – 10 zł.

Temat cen gier na nową generację pojawił się podczas spotkania Ubisoftu z inwestorami. Miało z niego wyniknąć, że za "Assassin's Creed Valhalla" oraz "Watch Dogs Legion" zapłacimy w dniu premiery tyle samo, ile za ich poprzednie odsłony.

Informację potwierdza m.in. Jason Schreier, dziennikarz Bloomberga i prawdopodobnie najlepiej poinformowany człowiek związany z branżą gier wideo.

Podczas spotkania z inwestorami padło pytanie o ceny tytułów, których Ubi jeszcze nie zaprezentowało. W odpowiedzi padło, że firma skupia się na najbliższych premierach.

Co z kolejnymi? Na to pytanie odpowiedź możemy poznać podczas kolejnego Ubisoft Forward, internetowego wydarzenia, które zostało potwierdzone również na wspomnianym spotkaniu z inwestorami.

Podczas poprzedniej edycji zobaczyliśmy m.in. obszerne fragmenty "Assassin's Creed Valhalla" oraz "Watch Dogs Legion", a także pierwszą zapowiedź "Far Cry 6".

Co Ubi pokaże we wrześniu? Być może fragment rozgrywki z ostatniego z wymienionych tytułów. Yves Guillemot, prezes spółki oraz Frédérick Duguet, odpowiedzialny za finanse wspominali o dwóch grach: "Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine" oraz "Gods and Monsters". Obie mają być na końcowych etapach produkcji

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także