Trump vs. Biden. Drugi mógł liczyć na wsparcie prezesów z branży gier

Przedstawiciele Activision, Microsoftu, ZeniMax czy Riot Games zaangażowali się w pomoc kandydatom i ich środowiskom. Mimo że pojawiły się wpłaty na partię Republikanów, to Joe Biden był tym, którego bogaci prezesi z branży gier częściej wspierali finansowo.

UNITED STATES -  SEPTEMBER 12: President Donald Trump speaks at the 2019 House Republican Conference Member Retreat Dinner in Baltimore on Thursday September 12, 2019. (Photo by Caroline Brehman/CQ-Roll Call, Inc via Getty Images)
UNITED STATES - SEPTEMBER 12: President Donald Trump speaks at the 2019 House Republican Conference Member Retreat Dinner in Baltimore on Thursday September 12, 2019. (Photo by Caroline Brehman/CQ-Roll Call, Inc via Getty Images)
Źródło zdjęć: © CQ-Roll Call, Inc via Getty Imag | Caroline Brehman
Adam Bednarek

Z zestawienia przygotowanego przez Kotaku wynika, że Joe Bidena finansowo wsparli Marc Merrill z Riot Games, Gabe Newell z Valve, Robert Altman z ZeniMax czy Tim Schafer, który wpłacił… 500 dol. Reszta wcale nie wpłacała więcej, bo mówimy tu o kwotach nieprzekraczających jednorazowo 3 tys. dol.

Sporymi kwotami - ale nie aż tak dużymi, jeśli spojrzeć na majątek - obrzucił republikanów Bobby Kotick, czyli CEO Activision. Partia z Iowa mogła liczyć nawet na 10 tys. dol. 

Wybór Koticka może dziwić, jeśli przypomnimy sobie, że według Republikanów to przez takie tytuły jak "Call of Duty" wzrasta poziom agresji w społeczeństwie, ludzie coraz częściej wychodzą z bronią w ręku i atakują osoby postronne. Na problem zwrócił uwagę sam Donald Trump

Być może Kotick nie stosuje zbiorowej odpowiedzialności. A być może doskonale zdaje sobie sprawę, że to tylko takie gadanie. Za to milioner zawsze skorzysta na tym, że prezydentem USA jest inny milioner. 

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.