Trofea sprawiają kłopoty autorom Heavy Rain
Wiemy, że zarówno Trofea jak i Osiągnięcia mogą być lepsze i gorsze. Wszystko zależy od tego, czy komuś w studiu deweloperskim będzie się chciało poświęcić im nieco uwagi i podumać nad tym, jak dzięki tym systemom nagradzania graczy można urozmaicić rozgrywkę. Guillaume de Fondaumiere z Quantic Dream podzielił się swoimi refleksjami z serwisem Spong. Okazuje się, że przy okazji Heavy Rain sprawa z pucharkami nie jest taka prosta. W końcu akurat ta ma być inna, od wszystkiego co dotychczas widzieliśmy.[W grze] nie chodzi o sukces czy porażkę. Nie chodzi o robienie rzeczy dobrych albo złych. Chodzi o wędrówkę. To ona jest najważniejsza. Więc, do pewnego stopnia, można powiedzieć, że nie nagradzamy graczy w konwencjonalny sposób. Nagrodą jest emocjonalne przeżycie, to jak dobra jest historia oglądana z perspektywy gracza.[...] Wydaje mi się więc, że powinno być inaczej. To gracze powinni nagradzać nas.Wszyscy "łowcy" mogą jednak odetchnąć z ulgą. Heavy Rain oczywiście będzie wspierało Trofea. Mam nadzieję, że Guillaume i koledzy również przy tej okazji wymyślą coś ciekawego.
29.06.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:16