Tomb Raider nie będzie festiwalem QTE

Dla Crystal Dynamics te migawki "wciśnij mnie!" stanowią tylko jeden z wielu środków.

marcindmjqtx

W rozmowie z Gamespotem Noah Hughes stwierdził, że studio stara się sprawić, aby granie w Tomb Raidera było filmowym przeżyciem, a do tego celu świetnie nadają się właśnie QTE. Mimo to grze nadal natkniemy się także na wymagającą rozgrywkę. Co jednak równie istotne, Noah stwierdził, że "wciśnij mnie!" nie jest jedynym znanym twórcom sposobem na stworzenie odpowiedniej atmosfery. Są bowiem jeszcze animacja, praca kamery czy dźwięk.

Początkowy poziom gry pokazywany na E3 jest o tyle nieszczęśliwy, że tylko on tak naprawdę bazuje na QTE w tak dużym stopniu. Później te sekwencje mają być znacznie rzadsze. I dobrze, bo chociaż nie reaguje na nie tak alergicznie jak niektórzy, to jednak na E3 było ich zbyt wiele, przyćmiewając tym samym zwykłą rozgrywkę.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3tomb raider
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.