The Sims będą mieć godnego rywala? Paralives wygląda obiecująco

The Sims będą mieć godnego rywala? Paralives wygląda obiecująco

Paralives
Paralives
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
19.11.2020 10:13, aktualizacja: 02.03.2022 10:59

"Paralives" to niezależna produkcja, która aspiruje na poważnego konkurenta dla kultowej serii "The Sims". Zapowiada się bardzo obiecująco, a twórcy starają się załatać braki, które ma gra Maxis. Czy będzie hit? Wiele osób ma na to nadzieję.

"Paralives" to gra tworzona przez niewielkie studio Alex Massé od 2018 roku. Ten symulator życia czerpie wiele inspiracji z "The Sims", ale jednak podchodzi do gatunku nieco inaczej. Wydaje się wychodzić naprzeciw oczekiwań graczy, którzy narzekają na zbyt małą swobodę twórczą w Simsach. 

"Paralives" obiecuje zaawansowane opcje personalizowania postaci oraz tworzonych domów. Twórcy planują bardzo rozbudowany kreator postaci, który pozwoli m.in. na wybór wzrostu postaci, a na etapie budowania i wyposażania naszego wymarzonego domu mamy mieć możliwość tworzenia własnych mebli poprzez niemal dowolne modyfikowanie tych stworzonych przez twórców. 

Widać, że Alex Massé ambitnie podchodzi do tematu i faktycznie chce konkurować z grą Maxis. Na razie jednak niewiele wiemy o tym, jak ma wyglądać sama symulacja życia. Trailery i materiały promocyjne wyglądają bardzo obiecująco, jednak doświadczenie (i dziesiątki dodatków do Simsów) nauczyły mnie, że wszystko można wyreżyserować tak, że będzie wyglądało oszałamiająco. 

Na razie "Paralives" znajduje się w fazie pre-alfa, więc ciężko oceniać, czy twórcy faktycznie mogą rywalizować z marką tworzoną od ponad 20 lat przez Maxis. Widać jednak, że gracze wiążą spore nadzieje z tym tytułem, ponieważ na Steamie grę obserwuje ponad 47 tys. osób, co w przypadku niezależnej gry, która nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery, jest dość imponujące. 

Paralives
Paralives© Materiały prasowe

"Paralives" - tak wygląda postęp prac

Obecnie twórcy pracują przede wszystkim nad dopracowaniem kreatora postaci, tak by umożliwić graczom jeszcze większą swobodę tworzenia. Do trybu budowy dodawane są kolejne narzędzia, a twórcy planują również umożliwić łatwą implementację fanowskich modów z meblami. 

Cały czas trwają też prace nad poprawą systemu animacji oraz całej warstwy artystycznej. W grze brakuje wciąż podstawowych elementów symulacji życia: właściwych interakcji postaci z otoczeniem, algorytmu odnajdywania drogi przez postacie, by nie gubiły się w domu i wielu innych aspektów, których twórcy nie sprecyzowali. 

Jeśli jesteście zainteresowani bieżącymi informacjami o postępie prac, możecie je śledzić na specjalnie przygotowane w tym celu stronie. Dodatkowo jeśli projekt wam się podoba, możecie wesprzeć go na Patreonie, skąd twórcy pozyskują główne środki na produkcje gry. 

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)