The Sims będą mieć godnego rywala? Paralives wygląda obiecująco

"Paralives" to niezależna produkcja, która aspiruje na poważnego konkurenta dla kultowej serii "The Sims". Zapowiada się bardzo obiecująco, a twórcy starają się załatać braki, które ma gra Maxis. Czy będzie hit? Wiele osób ma na to nadzieję.

Paralives
Paralives
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

19.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 10:59

"Paralives" to gra tworzona przez niewielkie studio Alex Massé od 2018 roku. Ten symulator życia czerpie wiele inspiracji z "The Sims", ale jednak podchodzi do gatunku nieco inaczej. Wydaje się wychodzić naprzeciw oczekiwań graczy, którzy narzekają na zbyt małą swobodę twórczą w Simsach. 

"Paralives" obiecuje zaawansowane opcje personalizowania postaci oraz tworzonych domów. Twórcy planują bardzo rozbudowany kreator postaci, który pozwoli m.in. na wybór wzrostu postaci, a na etapie budowania i wyposażania naszego wymarzonego domu mamy mieć możliwość tworzenia własnych mebli poprzez niemal dowolne modyfikowanie tych stworzonych przez twórców. 

Widać, że Alex Massé ambitnie podchodzi do tematu i faktycznie chce konkurować z grą Maxis. Na razie jednak niewiele wiemy o tym, jak ma wyglądać sama symulacja życia. Trailery i materiały promocyjne wyglądają bardzo obiecująco, jednak doświadczenie (i dziesiątki dodatków do Simsów) nauczyły mnie, że wszystko można wyreżyserować tak, że będzie wyglądało oszałamiająco. 

Na razie "Paralives" znajduje się w fazie pre-alfa, więc ciężko oceniać, czy twórcy faktycznie mogą rywalizować z marką tworzoną od ponad 20 lat przez Maxis. Widać jednak, że gracze wiążą spore nadzieje z tym tytułem, ponieważ na Steamie grę obserwuje ponad 47 tys. osób, co w przypadku niezależnej gry, która nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery, jest dość imponujące. 

Paralives
Paralives© Materiały prasowe

"Paralives" - tak wygląda postęp prac

Obecnie twórcy pracują przede wszystkim nad dopracowaniem kreatora postaci, tak by umożliwić graczom jeszcze większą swobodę tworzenia. Do trybu budowy dodawane są kolejne narzędzia, a twórcy planują również umożliwić łatwą implementację fanowskich modów z meblami. 

Cały czas trwają też prace nad poprawą systemu animacji oraz całej warstwy artystycznej. W grze brakuje wciąż podstawowych elementów symulacji życia: właściwych interakcji postaci z otoczeniem, algorytmu odnajdywania drogi przez postacie, by nie gubiły się w domu i wielu innych aspektów, których twórcy nie sprecyzowali. 

Jeśli jesteście zainteresowani bieżącymi informacjami o postępie prac, możecie je śledzić na specjalnie przygotowane w tym celu stronie. Dodatkowo jeśli projekt wam się podoba, możecie wesprzeć go na Patreonie, skąd twórcy pozyskują główne środki na produkcje gry. 

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.