The Legend of Zelda: Ocarina of Time - fanowski remake
16.04.2018 12:09, aktual.: 16.04.2018 13:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Fani to jednak potrafią. Pytanie, czy Nintendo zaaprobuje takie zmiany?
Od dwóch lat powstaje remake The Legend of Zelda. Jego twórca, ukrywający się pod nickiem CryZENx, regularnie informuje o postępie prac nad przeniesieniem gry na silnik Unreal Engine 4.
Ogrom jego pracy oraz przywiązanie do szczegółów widać zwłaszcza na wideo z postępów, które pojawiło się rok temu:
Unreal Engine 4 - Zelda Ocarina Of Time - 1 Year Development
Nie wiadomo, kiedy całość zostanie oddana w ręce graczy. Biorąc pod uwagę, że przeniesienie gry leży w rękach jednej osoby, nie nastąpi to prędko.
Praca nad tytułem nie sprowadza się tylko do wygładzenia tekstur i dodania nowych efektów. CryZENx pozmieniał sporo w mechanice grania, nowe animacje dotyczą takich akcji jak: używanie przedmiotów, wchodzenie do okna ekwipunku, otwieranie skrzyni czy cała walka. Niedawno na kanale programisty można było obejrzeć 8-minutowy zapis rozgrywki.
Unreal Engine 4 [4.19] Zelda Ocarina Of Time / First Dungeon Update 3#
Zwracam uwagę zwłaszcza na minutę: 7:30. Możemy wtedy zaobserwować bardzo ładną animację wody. Sporo osób narzeka jednak, że gra jest bardzo ciemna, ale z drugiej strony, potęguje to ciężki klimat podziemi. W każdym razie widać, że CryZENx wykonał już sporo roboty. Pytanie, czy Nintendo nie zwróci się do niego z prośbą o anulowanie projektu. Ostatnio często spotyka to tego typu fanowskie inicjatywy.