The Legend of Zelda: Ocarina of Time - fanowski remake

Fani to jednak potrafią. Pytanie, czy Nintendo zaaprobuje takie zmiany?

The Legend of Zelda: Ocarina of Time - fanowski remake
Joanna Pamięta - Borkowska

Od dwóch lat powstaje remake The Legend of Zelda. Jego twórca, ukrywający się pod nickiem CryZENx, regularnie informuje o postępie prac nad przeniesieniem gry na silnik Unreal Engine 4.

Ogrom jego pracy oraz przywiązanie do szczegółów widać zwłaszcza na wideo z postępów, które pojawiło się rok temu:

Unreal Engine 4 - Zelda Ocarina Of Time - 1 Year Development

Nie wiadomo, kiedy całość zostanie oddana w ręce graczy. Biorąc pod uwagę, że przeniesienie gry leży w rękach jednej osoby, nie nastąpi to prędko.

Praca nad tytułem nie sprowadza się tylko do wygładzenia tekstur i dodania nowych efektów. CryZENx pozmieniał sporo w mechanice grania, nowe animacje dotyczą takich akcji jak: używanie przedmiotów, wchodzenie do okna ekwipunku, otwieranie skrzyni czy cała walka. Niedawno na kanale programisty można było obejrzeć 8-minutowy zapis rozgrywki.

Unreal Engine 4 [4.19] Zelda Ocarina Of Time / First Dungeon Update 3#

Zwracam uwagę zwłaszcza na minutę: 7:30. Możemy wtedy zaobserwować bardzo ładną animację wody. Sporo osób narzeka jednak, że gra jest bardzo ciemna, ale z drugiej strony, potęguje to ciężki klimat podziemi. W każdym razie widać, że CryZENx wykonał już sporo roboty. Pytanie, czy Nintendo nie zwróci się do niego z prośbą o anulowanie projektu. Ostatnio często spotyka to tego typu fanowskie inicjatywy.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.