The Last of Us: Part 2 trafi na komputery osobiste?

Naughty Dog rozgląda się za programistami, którzy specjalizują się w pracy nad DirectX 12 czy kartami Nvidii.

The Last of Us: Part 2 trafi na komputery osobiste?
Bartosz Witoszka

22.01.2020 18:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ostatnim czasie Sony zaczęło tracić coraz więcej tytułów, które dotychczas były dostępne tylko na ich konsolach i część z nich zaczęła ukazywać się również na komputerach osobistych. W marcu zeszłego roku Adam pisał o trzech grach Quantic Dream (Heavy Rain, Beyond: Two Souls i Detroit: Become Human), które trafią na komputery osobiste. Dziś wszystkie interaktywne filmy Cage’a są już dostępne na Epic Games Store i wygląda na to, że w przyszłości również inne gry spod szyldu Sony zawitają na stare, poczciwe pecety.

Obraz

Podobnie może być z The Last of Us: Part 2 – w najnowszym ogłoszeniu o pracę znajdującym się na stronie Naughty Dog, widnieje informacja o wakacie na stanowisko programisty. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie wymagania, według których kandydat powinien posiadać wiedzę o bibliotekach DirectX 12 czy kartach graficznych z serii GeForce.

Programming at Naughty Dog

Zarówno PlayStation 4, jak i PlayStation 5 wykorzystuje i w przyszłości będzie wykorzystywało procesory graficzne od AMD, dlatego informacja ta zelektryzowała fanów, którzy z utęsknieniem czekają na nowe informacje o grze. Od czasu przełożenia daty premiery (nowa produkcja Naughty Dog ukaże się 29 maja 2020 roku) o The Last of Us Part 2 zrobiło się jakby cicho, ale to tylko zapowiedź przed burzą, a kampania marketingowa wystartuje już wkrótce. O ile rzecz jasna znów nie doczekamy zmiany daty premiery.

Pozostaje nam zatem czekać na komentarz studia albo Sony i potwierdzenie, bądź też zaprzeczenie tych informacji.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonynaughty dog
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.