Taniec narkotycznych polipów - tak wygląda tworzenie gier od środka

Taniec narkotycznych polipów - tak wygląda tworzenie gier od środka

Taniec narkotycznych polipów - tak wygląda tworzenie gier od środka
marcindmjqtx
29.09.2012 10:18, aktualizacja: 21.01.2016 16:55

Musicie to zobaczyć. Twórcy Torchlight 2 postanowili pokazać jak zmieniał się ich projekt. Od strony kontroli kolejnych wersji gry.

Wizualizacja została wykonana w specjalnym, służącym do tego narzędziu Gource i obejmuje niemalże trzy lata pracy nad projektem. Widać, jak staje się coraz bardziej rozbudowany, na ułamek sekundy można też zobaczyć, którzy pracownicy studia przy czym pracowali.

Zacznijmy od tego, że Gource tworzy wizualizację w oparciu o dane z systemu kontroli wersji (ang. version control system). Co to w ogóle jest takiego?

Jak głosi odpowiednie hasło na polskiej Wikipedii (jak zwykle żałośnie wręcz ubogie w porównaniu z wersją angielską), jest to oprogramowanie służące do śledzenia zmian w kodzie źródłowym oraz pomocy programistom w łączeniu i modyfikacji zmian dokonanych przez wiele osób w różnych momentach.

Za muzykę w tle odpowiada jeden z członków Runic Games, ale pragnie zachować anonimowość.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)