Zmien skórke
Logo Polygamii

Szef Remedy chce (kiedyś) zrobić Alana Wake’a 2

Po coś odkupił markę, tak?

Na początku lipca świat obiegła informacja o odzyskaniu praw wydawniczych do marki Alan Wake przez jej twórcę, studio Remedy. Zastanawialiśmy się wtedy, co to oznacza dla nas – czy remake, czy remaster, czy prawdziwą (choć ryzykowną) kontynuację po latach. Wake nie był perfekcyjną produkcją, ale stanowi symbol swojej epoki i dla jednego pokolenia graczy ma olbrzymią wartość sentymentalną. Nawet jeśli zbudowaną na kłamstwie. W każdym razie Sam Lake, szef firmy, opowiedział w niedawnej rozmowie z IGN, że tak naprawdę marzy mu się Alan Wake 2.

Chcę to zrobić. Minęło już tyle czasu. Czuję, że poprzeczka jest wyżej pod kilkoma względami. Musiałoby to być zrobione dobrze, jeśli miałoby być zrobione w ogóle. Wszystko musi ze sobą idealnie kliknąć, co może być naprawdę trudne. Tak wiele elementów musi ze sobą się zgrać, żeby te wielkie gry otrzymały zielone światło. Ale liczę, że pewnego dnia [tak się stanie]

Wciąż uważam, że ewentualną „dwójkę” poprzedzi odświeżenie pierwowzoru (być może do spółki z American Nightmare). Ale sposób, w jaki Sam opowiada o tym planach, sugeruje przynajmniej kilka lat złowieszczej ciszy. A jeśli Control, który debiutuje właściwie za chwilę, zawiedzie oczekiwania zbudowane szalenie kreatywnymi zwiastunami, to w ogóle wiele może się jeszcze w Remedy pozmieniać. Cierpliwości, moi drodzy. Jeszcze kiedyś cyfrowe sowy okażą się czymś innym niż na pierwszy rzut oka.

Więcej na temat:

3
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
3 Komentarze
0 Odpowiedzi
2 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
s.p.
Użytkownik

W tytule Wake a przez całą grę walczysz o to żeby nie zasnąć.

3mortis
Użytkownik

Albo zeby nikt inny nigdy go nie zrobil 😛

3mortis
Użytkownik

“Wszystko musi ze sobą idealnie kliknąć, co może być naprawdę trudne. Tak wiele elementów musi ze sobą się zgrać, żeby te wielkie gry otrzymały zielone światło.”

ale czy kazda gra musi byc wielka? jest masa swietnych gier ktore byly zrobione tanio, zwrocily sie, nie sa powodem do wstydu itp

nie wszedzie musi byc otwarty swiat, battle royal, auto chess, crafting itp

Popularne wpisy

Popularne Gry