Swarm - lemingi przyszłości
21.06.2010 17:05, aktual.: 21.01.2016 18:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jednak to super, że są takie imprezy jak E3, zawsze dzięki nim dowiaduje się o jakiejś grze, na którą chcę czekać. Jak na Swarm właśnie.
Tak, Swarm, nie opisywany wcześniej The Swarm od Buka Studios, ale Swarm. Od Hothead, studia odpowiedzialnego za DeathSpanka i gry Penny Arcade.
Prace nad grą sięgają 2007 roku, kiedy to Hothead wygrało swoim pomysłem na Swarm kilkaset tysięcy dolarów w konkursie organizowanym przez rządową agencję Telefilm Canada. Za pieniądze opracowano prototyp, który szlifowano, szlifowano, aż w końcu gotowa gra ma zostać wydana w cyfrowych dystrybucjach przez Ignition Entertainment na początku 2011 roku.
Z dostępnych, skąpych, informacji na temat produkcji można wysnuć skojarzenia z Lemingami - tak jak i w klasyku musimy przeprowadzić grupę gamoniowatych stworzeń przez pełną niebezpieczeństw i przeszkód trasę. Różnica jest taka, że "swarmity" zamiast różnych narzędzi korzystają z umiejętności uczenia się.
Poniższe nagranie z prezentacji pochodzi z września 2009 roku. Zwróćcie uwagę na sposób w jaki niebieskie stworki obserwują ruchy gracza, naśladują je, a następnie uczą się jak pokonywać przeszkody. Jednakże za każdym razem gdy natrafią na coś zupełnie nowego zatrzymują się, bo nie wiedzą co począć: