Sukces Psychonauts 2. Produkcja zyskała ogromne grono fanów

Psychonauts 2 kolejny raz potwierdza, że jest udaną grą. Najnowsze informacje dotyczą wyniku sprzedażowego produkcji studia Double Fine. Tak dobrze nie było jeszcze nigdy.

Psychonauts 2
Psychonauts 2
Źródło zdjęć: © Steam

Psychonauts 2 to kontynuacja wydanej w 2005 roku trójwymiarowej gry platformowej. Wydawać by się mogło, że trudno będzie zachęcić graczy do zakupu drugiej odsłony serii, która została zapoczątkowana 16 lat wcześniej. Okazuje się, że jest inaczej i twórcy gry naprawdę mają czym się pochwalić.

Lisette Titre-Montgomery pożegnała się ze studiem Double Fine we wpisie na Twitterze. Na pożegnanie podała kilka istotnych informacji na temat jej osiągnięć w tym czasie. Wśród nich wymieniła szereg nominacji i nagród, które otrzymało studio za sprawą Psychonauts 2. Oprócz tego pojawiła się tam istotna informacja dotycząca sprzedaży gry. Padło bowiem stwierdzenie, że Psychonauts 2 to najlepiej sprzedająca się produkcja w historii studia.

Niestety nie podano dokładnej informacji dotyczącej tego, ile kopii Psychonauts 2 zostało kupionych przez graczy. Jednak wiemy, w jakiej liczbie sprzedała produkcja, która wcześniej była najlepiej sprzedającą się pozycją w portfolio studia, czyli Psychonauts.

Według doniesień serwisu thegamer.com pierwsza odsłona Psychonauts sprzedała się w liczbie 1,7 miliona kopii. Wiemy więc, że druga część serii musiała przebić ten wynik w kilka miesięcy od premiery - Psychonauts 2 trafiło na rynek w sierpniu 2021 roku.

Karol Kołtowski, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.