Studio PlayStation 5: Konsola wzbudzająca niemałe emocje

Partnerem treści jest Sony Interactive Entertainment Polska

PlayStation 5
PlayStation 5

Za nami jedna z najgorętszych premier gamingowych ostatnich lat. PlayStation 5 zagościło już w domach na całym świecie, wyprzedając się w mgnieniu oka. W ubiegłym tygodniu gościliśmy sześć gwiazd, które na gorąco opisywały swoje wrażenia z obcowania z konsolą i wspólnie z nami przeżywały atrakcje związane z premierą nowej generacji PlayStation. Co najbardziej urzekło naszych gości?

DualSense – kontroler pełen magii

Mistrz UFC, aktor, zawodowa streamerka – bohaterowie naszych odcinków pracują na co dzień w różnych branżach, ale wszyscy jak jeden mąż nie potrafili ukryć entuzjazmu związanego z korzystaniem z nowego kontrolera. Trzymając DualSense w dłoniach doświadcza się świata gry w inny, głębszy sposób. System wibracji naturalnie symuluje wirtualne powierzchnie, po których się poruszamy.

Adam Zdrójkowski, który ogrywał w naszym studiu Astro’s Playroom przyznał, że nawet chodzenie po płytkiej wodzie w jednym z poziomów dawało mu ogromną satysfakcję. Z kolei Jan Błachowicz, który czasem lubi odwiedzić strzelnicę, od razu zauważył, jak spusty DualSense dobrze oddają realizm zachowywania się prawdziwej broni w grze Call of Duty. Gwiazdy wielokrotnie podkreślały, że jakiekolwiek opisy nie oddadzą doznań z użytkowania kontrolera DualSensem – to coś, co każdy z nas powinien przeżyć osobiście.

Obfita kolekcja gier na start

Jedni, jak UrQueeen kochają strzelanki, inni, jak Janek Dąbrowski preferują gry przygodowe. Wśród startowych gier na PlayStation 5 na szczęście znajdziemy wiele różnorodnych tytułów, co pokazywaliśmy w odcinkach Studio PlayStation. Z uwagi na odmienny styl graficzny nie wszystkie gry korzystają z dobrodziejstw RayTracingu, ale te, które to robią - jak DiRT 5 czy Marvel’s Spider-Man: Miles Morales - prezentują się obłędnie.

PlayStation 5 – Niesamowite wrażenia

W każdej produkcji da się zaś odczuć zalety ultraszybkiego dysku SSD, dzięki któremu poziomy ładują się błyskawicznie, a przeskakiwanie do kolejnych gier trwa tylko chwilę. Wpłynął on także pozytywnie na prędkość działania interfejsu konsoli, o czym mogliście się przekonać oglądając trzeci odcinek serii.

Choć każdy z naszych gości doskonale znał markę PlayStation i tytuły z poprzedniej generacji, to nowych graczy z pewnością ucieszy Kolekcja PS Plus, czyli 20 produkcji dostępnych od razu na start, w ramach abonamentu PlayStation Plus. Znajdziemy tam gry, które podbijały serca użytkowników PlayStation 4 takie jak: The Last of Us, God of War, Detroit: Become Human, czy Days Gone. Nie można także zapominać o wstecznej kompatybilności, która w prosty sposób pozwala korzystać z wszystkich zakupionych na PlayStation 4 tytułów.

Moc nowej generacji

W tym wszystkim nie da się zignorować mocy obliczeniowej PlayStation 5. Konsola pozwala grać w natywnej rozdzielczości 4K i nawet 120 kl./s. W perspektywie kilku następnych lat sprzęt Sony na pewno będzie pokazywał swe niezwykłe możliwości i tylko od twórców gier zależeć będzie w jaki sposób je wykorzystają, projektując kolejne hity. Wśród zapowiedzianych tytułów ekskluzywnych znajdziemy Horizon Forbidden West, międzywymiarową odsłonę przygód Ratcheta i Clanka, Returnal, czyli SF-owy roguelike i pełne akcji Ghostwire: Tokyo od Shinjiego Mikami.

Mamy nadzieję, że nasza seria nastroiła was pozytywnie i że podobnie jak my odkrywacie już wszystkie sekrety PlayStation 5.

Chcesz dowiedzieć się więcej o PlayStation 5? Wszystkie odcinki Studia PlayStation znajdziesz tutaj.

Partnerem treści jest Sony Interactive Entertainment Polska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.