Straty Take-Two wzrosły do 50 milionów dolarów

Take-Two pomimo zapowiedzi Straussa Zelnicka o "poniekąd lepszym wyniku niż zakładany" ogłosiło, że pierwszy kwartał roku 2009 zakończyli z minusem wynoszącym ponad 50,4 milionów dolarów. Co prawda zyski względem tego samego okresu roku poprzedniego wzrosły o ponad 16 milionów do 256,8 milionów, jednak firmie nie udało się zmniejszyć kosztów poniesionych na marketing, działania prawne oraz prace nad nowymi produkcjami.

Straty Take-Two wzrosły do 50 milionów dolarów
marcindmjqtx

11.03.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najlepiej sprzedającymi się grami były GTA IV, Carnival Games, NBA 2K9 oraz Midnight Club: Los Angeles. Strauss Zelnick zwrócił również uwagę, że kryzys finansowy jednak dotyka naszą branżę, ale Take-Two ma zamiar się nie poddawać i walczyć o każdego klienta:

"Patrząc na sytuację w tym roku, ekonomicznie nadal będzie to wyzwanie i niepewność, a nasza branża nie będzie na to odporna. Klienci nadal będą dokładnie wybierać co kupują, wliczając w to interaktywną rozrywkę. Musimy dostarczać innowacyjnych i zajmujących produktów, które będą w stanie walczyć o te ograniczone zasoby klienta. Jesteśmy pewni, że mamy możliwość to uczynić." Cóż nie wiem jak z pozostałymi, ale Bioshock 2 to z pewnością ich as w rękawie, który ma szansę zawalczyć o pieniądze klientów. Moje w zasadzie już wygrali.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościekonomiarynek
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.