Starbreeze zapowiada nową grę! Przywitajcie Dead by Daylight

Twórcy Brothers: A Tales of Two Sons nie próżnują. Trwają prace nad nową grą - wieloosobowym horrorem z grywalnym czarnym charakterem.

Starbreeze zapowiada nową grę! Przywitajcie Dead by Daylight
Oskar Śniegowski

Choć w ostatnich miesiącach prasa i gracze nie byli dla Starbreeze zbyt łaskami, punktując błędy i niedotrzymane obietnice należących do nich developerów, to twórcy między innymi Brothers: A Tales of Two Sons oraz Syndicate nie zamierzają się poddawać. Studio połączyło swoje siły z Behaviour Interactive (kojarzycie Naughty Bear i Wet?) aby stworzyć horror z asymetrycznym trybem multiplayer, w którym czwórka graczy pokieruje chcącymi przeżyć noc nastolatkami, a piąty wcieli się w rolę psychopatycznego mordercy. Coś podobnego w kwestii mechanizmów ostatnio nie wypaliło, więc koncepcja rozgrywki uległa drobnemu przebudowaniu. Ocaleni będą oglądać świat z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu będą mogli bezpiecznie wyglądać zza krawędzi, szybciej dostrzec zagrożenie i lepiej wykorzystać przewagi oferowane przez teren, natomiast mordercy, bo będzie ich kilku (każdy z innymi umiejętnościami specjalnymi), będą poszukiwać swoich ofiar w pierwszej osobie. Grając postacią zabójcy liczyć będzie się przede wszystkim brutalna siła i szybkość działania, to ofiary zostaną zmuszone do dostosowania swojej taktyki, do panującej sytuacji.

Dead by Daylight - Dev Diary #1

Behaviour Interactive zapewnia, że produkcja szybko się nam nie znudzi, gdyż poziomy generowane są proceduralnie, a morderca wybierany w każdej rundzie losowo, więc z kim mamy do czynienia, możemy przekonać się dopiero w ostatnich sekundach życia. Cytując dyrektora kreatywnego gry, Asha Pannella:

Zapowiada się obiecująco i warto mieć na ten tytuł oko. Szczególnie, że kolejna porażka medialna mogłaby położyć na szali reputację Starbreeze. Pod ich opieką znajduje się Overkill Software, czyli bohaterowie skandalu z mikrotransakcjami w PayDay 2.  Tego zapewne by nie chcieli, gdyż pracują obecnie nad goglami VR, które mają stanąć w szranki z Oculusem, PSVR i innymi rozwiązaniami tego typu, dzięki najlepszemu polu widzenia w stawce (aż 210 stopni) oraz wysokiej rozdzielczości wyświetlanego obrazu (5120x1440). Gdyby tego było mało, Starbreeze (udana reorganizacji na przestrzeni ostatnich kilku lat) w końcu zaczęło przynosić zyski. Firmie zależny zapewne, aby taką sytuację utrzymać.

[Źródło: Eurogamer]

Oskar Śniegowski

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.