Splash Damage: PS3 to obca technologia
Paul Wedgwood, szef Splash Damage, stwierdził, że największym wyzwaniem dla ekipy pracującej nad Brink jest stworzenie wersji na PS3, jako że technologia Sony dużo bardziej różni się od pecetowej niż w przypadku konsoli Microsoftu.
Dla mnie, jako dyrektora projektu, niektóre rzeczy w technologii PlayStation 3 są po prostu obce, ciężko jest je opanować. Na szczęście ja nie muszę ich rozumieć. Zatrudniamy po prostu do tego bardzo utalentowanych ludzi. Głównym programistą Brink jest Dean Calver, który był głównym programistą Heavenly Sword. Splash Damage zaczynało jako studio założone przez ludzi z pecetowej sceny moderskiej, więc nic dziwnego, że architektura PS3 może sprawiać im na początku trudności. Zresztą gry wieloplatformowe często tracą na tej odmienności PS3, gdy wersja na platformę Sony okazuje się kiepskim portem. Miejmy nadzieję, że ludzie zatrudnieni przez Splash Damage rzeczywiście są na tyle utalentowani, aby nie stało się tak w przypadku Brink.
[via Eurogamer]