Spector tłumaczy dlaczego Epic Mickey wygląda jak wygląda
Okazuje się, że nie tylko mnie rozczarowały pierwsze kadry z Epic Mickey w porównaniu do szkiców koncepcyjnych. Warren Spector postanowił wytłumaczyć światu skąd wzięły się tak duże różnice między pierwotną koncepcją a obecnym wyglądem gry. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Epic Mickey być może skorzysta z Vitality Sensor, ale na pewno nie z Wii MotionPlus.
30.10.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:18
Wróćmy jednak do tematu koncepcji i finalnego produktu. O przyczyny tego stanu rzeczy zapytał Warrena Spectora dziennikarz 1up, oto jaką uzyskał odpowiedź:
Są pewne kwestie w każdym projekcie, każdy projekt istnieje jako kreatywne pudełko. W większości moich gier ja tworzę takie pudełko, a zespół musi nad tym popracować. W tym przypadku jest pudełko które stworzyłem ja i jest pudełko Disneya, które nałożono na to moje. Wiem gdzie są moje kwestie, ale nie wiem gdzie są Disneya. Zrobiłem bardzo dużo designerskich rzeczy, które w założeniu miały być prowokujące i miały przekraczać tą linię. Wiem, że posunąłem się trochę za daleko, a może jednak nie? Ty mi powiedz. To wymusiło więc albo konfrontację, albo decyzję. Niektóre rzeczy, które widziałeś były poza tą granicą i czegoś się z tego nauczyłem. Niektóre z tych rzeczy były tylko wczesnymi pomysłami, które nie są już istotne. Niektóre z tych rzeczy ciągle jednak są w grze, ale nie powiem jakie.No cóż, wygląda na to, że wizja Spectora okazała się dla Disneya po prostu zbyt odważna. Wielka szkoda.