Slasher's Keep - miodne loszki

Od czasu do czasu w dziale tematycznym roguelike dzieje się coś ciekawego. Tym razem temat chce zawojować niejaki Damian Schloter i, motyla noga, mam nadzieję, że mu się uda, bo to co wystawił w formie wczesnego dostępu robi fest robotę. Cell shading, proceduralnie generowane poziomy, mnóstwo sprzętu, rozwój postaci, permdeath i złożony system machania mieczem. Tak, proszę.

Slasher's Keep - miodne loszki
Nitek

20.02.2018 09:18

Slasher's Keep - entliczek, pentliczek, rogaliczek // INDIE gameplay pl

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.