Siła konsolowych marek

Agencja badawcza Millward Brown przygotowało swój coroczny raport nt 100 najsilniejszych marek świata. Pierwsza trójka to Google, IBM i Apple ale jak zwykle nie zabrakło firm produkujących konsole. Microsoft znalazł się na miejscu czwartym, Nintendo 32, a Sony 94. Ponadto firma sporządziła osobną kategorię dla konsol, które jako całość zanotwały wartość o 3% mniejszą niż w roku ubiegłym.

Siła konsolowych marek
marcindmjqtx

29.04.2010 | aktual.: 13.01.2016 15:53

Według Millward Brown marka Wii warta jest obecnie 9,9 miliarda dolarów a DS 7,8. Xbox 360 wyceniony został na 4,5 mld. Mizernie wygląda przy tym PlayStation 3 z kwotą 426 mln. dolarów. Na końcu stawki znalazły się PSP - 155 mln. i PS2 - 49 mln. Wartości marek zostały oszacowane na podstawie przewidywań zysków jakie przyniosą w przyszłości. Do siły marki nie wliczano tego, co dotąd zdążyły zarobić.

W porównaniu z ubiegłorocznym raportem widać, że Wii i DS zamieniły się miejscami, a Sony zyskało nieco na wartości wchodząc do top 100. Nadal jednak Millward Brown bardzo słabo ocenia potencjał PlayStation 3.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.