Siła konsolowych marek

Siła konsolowych marek

Siła konsolowych marek
marcindmjqtx
29.04.2010 13:08, aktualizacja: 13.01.2016 15:53

Agencja badawcza Millward Brown przygotowało swój coroczny raport nt 100 najsilniejszych marek świata. Pierwsza trójka to Google, IBM i Apple ale jak zwykle nie zabrakło firm produkujących konsole. Microsoft znalazł się na miejscu czwartym, Nintendo 32, a Sony 94. Ponadto firma sporządziła osobną kategorię dla konsol, które jako całość zanotwały wartość o 3% mniejszą niż w roku ubiegłym.

Według Millward Brown marka Wii warta jest obecnie 9,9 miliarda dolarów a DS 7,8. Xbox 360 wyceniony został na 4,5 mld. Mizernie wygląda przy tym PlayStation 3 z kwotą 426 mln. dolarów. Na końcu stawki znalazły się PSP - 155 mln. i PS2 - 49 mln. Wartości marek zostały oszacowane na podstawie przewidywań zysków jakie przyniosą w przyszłości. Do siły marki nie wliczano tego, co dotąd zdążyły zarobić.

W porównaniu z ubiegłorocznym raportem widać, że Wii i DS zamieniły się miejscami, a Sony zyskało nieco na wartości wchodząc do top 100. Nadal jednak Millward Brown bardzo słabo ocenia potencjał PlayStation 3.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)