Rozchodniaczek: Postapokaliptyczny Superhot, mody i mięcho na Wii U

Pogoda do bani, to i kiepską informacją zaczniemy.

Rozchodniaczek: Postapokaliptyczny Superhot, mody i mięcho na Wii U
Bartosz Stodolny

W The Division znowu zabrakło codziennych zadań

Tak ogólnie to grze sporo zabrakło. Na przykład chwili refleksji nad architekturą sieciową. W każdym razie, Massive obiecuje, że tym razem problem rozwiąże ostatecznie. Trzymamy za słowo.

Frontier Developments przypomina nam, że nadal wspiera Oculus Rift

Z Elite: Dangerous i Oculusem jest taka dziwna sprawa, że choć gra od początku była używana do demonstracji możliwości powstających jeszcze wtedy gogli, a deweloper bardzo wspierał firmę Palmera Luckey'a, to w styczniu tego roku stwierdził, że ma Oculusa gdzieś i woli SteamVR/HTC Vive. Teraz natomiast postanowił nas ponformować, że Elite jednak będzie oficjalnie wspierał Rifta.

Elite: Dangerous is coming to Oculus

Paradox stawia na mody w Stellaris

Według poniższego "Dziennika Deweloperów" modyfikacjom podlegać będzie każdy aspekt gry. Od kwestii wizualnych, przez nazwy, na zasadach kończąc. Studio udostępniło nawet specjalne narzędzie ułatwiające dodawanie do gry własnych modeli. Coś czuję, że niedługo zaczną powstawać duże konwersje. Gwiezdne Wojny w prawdziwym ujęciu 4X? Bardzo poproszę!

Stellaris - Developers Aiming for the Stars - Pt. 2 "Experiences and Modding"

Mighty No. 9 ukaże się 21 czerwca

Tym razem ponoć na 100%, jak twierdzi Keiji Inafune. Dla przypomnienia, Mighty No. 9 to mocno inspirowana Mega Manem platformówka, która okazała się kolejnym wielkim sukcesem crowdfundingu. Wystarczyły dwa dni, aby na Kickstarterze zebrać wymagane 900 tysięcy dolarów, a zbiórka finalnie stanęła na 4 milionach zielonych. Miejmy nadzieję, że to naprawdę ostateczna data, bo gra zaliczyła już sporo opóźnień.

Mighty No. 9 - Bring It! Trailer | PS4, PS3, PS Vita

Z kolei Super Meat Boy trafi na Wii U jeszcze w tym miesiacu

Konkretnie to 12 maja. Gra niespecjalnie przypadła mi do gustu, co nie zmienia faktu, że w 2010 roku, kiedy ukazała sie na X360, stała sie hitem. Spoko, wszystkich 12 użytkowników Wii U na świecie w końcu może zobaczyć, o co w tym wszystkim chodzi.

Tymczasem w Fallout: New Vegas...

... Można powalczyć jak w Superhot. Wszystko dzięki sprytnemu modowi, który nie tylko wprowadza na pustkowia mechanikę, ale dodaje kilka nowych elementów, jak możliwość odbijania pocisków bronią do walki wręcz.

SUPERHOT "Slash, deflect, destroy"

Zamiast grillować, Rozchodniaka serwował

Bartek Stodolny

PS. I tak by nie grillował, bo pogoda w Warszawie do bani.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.