Rozchodniaczek: Postapokaliptyczny Superhot, mody i mięcho na Wii U
Pogoda do bani, to i kiepską informacją zaczniemy.
W The Division znowu zabrakło codziennych zadań
Tak ogólnie to grze sporo zabrakło. Na przykład chwili refleksji nad architekturą sieciową. W każdym razie, Massive obiecuje, że tym razem problem rozwiąże ostatecznie. Trzymamy za słowo.
Frontier Developments przypomina nam, że nadal wspiera Oculus Rift
Z Elite: Dangerous i Oculusem jest taka dziwna sprawa, że choć gra od początku była używana do demonstracji możliwości powstających jeszcze wtedy gogli, a deweloper bardzo wspierał firmę Palmera Luckey'a, to w styczniu tego roku stwierdził, że ma Oculusa gdzieś i woli SteamVR/HTC Vive. Teraz natomiast postanowił nas ponformować, że Elite jednak będzie oficjalnie wspierał Rifta.
Elite: Dangerous is coming to Oculus
Paradox stawia na mody w Stellaris
Według poniższego "Dziennika Deweloperów" modyfikacjom podlegać będzie każdy aspekt gry. Od kwestii wizualnych, przez nazwy, na zasadach kończąc. Studio udostępniło nawet specjalne narzędzie ułatwiające dodawanie do gry własnych modeli. Coś czuję, że niedługo zaczną powstawać duże konwersje. Gwiezdne Wojny w prawdziwym ujęciu 4X? Bardzo poproszę!
Stellaris - Developers Aiming for the Stars - Pt. 2 "Experiences and Modding"
Mighty No. 9 ukaże się 21 czerwca
Tym razem ponoć na 100%, jak twierdzi Keiji Inafune. Dla przypomnienia, Mighty No. 9 to mocno inspirowana Mega Manem platformówka, która okazała się kolejnym wielkim sukcesem crowdfundingu. Wystarczyły dwa dni, aby na Kickstarterze zebrać wymagane 900 tysięcy dolarów, a zbiórka finalnie stanęła na 4 milionach zielonych. Miejmy nadzieję, że to naprawdę ostateczna data, bo gra zaliczyła już sporo opóźnień.
Mighty No. 9 - Bring It! Trailer | PS4, PS3, PS Vita
Z kolei Super Meat Boy trafi na Wii U jeszcze w tym miesiacu
Konkretnie to 12 maja. Gra niespecjalnie przypadła mi do gustu, co nie zmienia faktu, że w 2010 roku, kiedy ukazała sie na X360, stała sie hitem. Spoko, wszystkich 12 użytkowników Wii U na świecie w końcu może zobaczyć, o co w tym wszystkim chodzi.
Tymczasem w Fallout: New Vegas...
... Można powalczyć jak w Superhot. Wszystko dzięki sprytnemu modowi, który nie tylko wprowadza na pustkowia mechanikę, ale dodaje kilka nowych elementów, jak możliwość odbijania pocisków bronią do walki wręcz.
SUPERHOT "Slash, deflect, destroy"
Zamiast grillować, Rozchodniaka serwował
Bartek Stodolny
PS. I tak by nie grillował, bo pogoda w Warszawie do bani.