Robert Lewandowski będzie robił gry. Piłkarz rozpoczął współpracę z Movie Games
Jeśli będzie mu szło, jak w Bayernie, to o dobre gry możemy być spokojni.
Zaskoczenie miesza się tu z podziwem. Movie Games, producent i wydawca gier wideo, podpisuje umowę inwestycyjną z Robertem Lewandowskim. Na jej mocy, prawdopodobnie najlepszy piłkarz w historii Polski, staje się udziałowcem nowo powoływanej spółki. Ta, jak łatwo się domyślić, zajmie się grami wideo o tematyce sportowej.
- Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi – mówi Robert Lewandowski, czołowy zawodnik Bayernu Monachium, kapitan reprezentacji Polski, a także ambasador marki Huawei.
Piłkarz ma być nie tylko wsparciem inwestycyjnym, ale także wizerunkowym i częściowo merytorycznym, dostarczając niezbędnej wiedzy, aby produkowane gry sportowe były wierne rzeczywistości. A o jakich grach mowa?
- Wszystkie najpopularniejsze gry piłkarskie skupiają się na tych kluczowych 90 minutach, my chcemy przedstawić pozostałe 22 i pół godziny oczekiwania na to wydarzenie. Takich gier, luźno inspirowanych formą popularnych seriali dokumentalnych o zespołach piłkarskich i nie tylko pokazujących historie zza kulis jeszcze nikt nie robił, co stawia nas w bardzo uprzywilejowanej pozycji - mgliście tłumaczy Filip Szklarzewski, współzałożyciel oraz prezes planowanej spółki, która do września dołączy do grona innych podmiotów z grupy Movie Games.
Przed twórcami wyzwanie nieszczególnie trudne. Póki co "półka gier z Robertem Lewandowskim" jest ustawiona bardzo nisko. Dowód? Gra mobilna "Kosmiczny wykop" z piłkarzem Bayernu w roli głównej.
- Ostatnio ogromnym zainteresowaniem cieszył się serial "The Last Dance", który przybliżył sukces Michaela Jordana i Chicago Bulls, gdzie wydarzenia na parkiecie były tylko tłem całej historii. Jesteśmy przekonani, że tak jak produkcje filmowe o tej tematyce, tak i nasze gry jako nowy pośrednik przekazywania emocji, zainteresują szerokie grono odbiorców - dodaje.
Studio jest od dwóch lat notowane na warszawskiej giełdzie. Kurs jednej akcji wynosi obecnie 140 zł., a kapitalizacja sięga 380 mln zł.
Trzeba przyznać, że ma Movie Games rozmach. Nie tak dawno pisaliśmy o ich kooperacji z polskimi hip-hopowcami: Małolatem i Sokołem. Teraz tylko czekać na aktorów?